سرپرست استانداری تهران :وحدت و همدلی مهم‌ترین سرمایه ملی ایرانیان است

اسلامشهر ( پانا) - سرپرست استانداری تهران گفت :در تهران حدود 15 میلیون نفر یارانه‌بگیردرحدود ششصد میلیارد تومان یارانه می‌گیرند که نه یارانه‌بگیر راضی است و نه یارانه‌دهنده .

کد مطلب: ۸۷۷۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست استانداری تهران :وحدت و همدلی مهم‌ترین سرمایه ملی ایرانیان است

شکرالله حسن‌بیگی درهمایش آموزشی بخشداران استان تهران دربخشداری احمدآباد مستوفی (اسلامشهر) اظهار داشت: بخشدار مجری سیاست‌های دولت است وبخشداری باید مسلط به قوانین و مقررات برنامه‌های دولت باشدتا بتوانند سیاست‌های دولت را در منطقه پیاده کنند.

وی در ادامه بیان کرد: متأسفانه بخشداران بیش از اینکه پست حاکمیتی سیاسی باشند در کارهای عمرانی افتاده‌اند که البته در این کار ابزار لازم را هم ندارند و اگر ما جایگاه اصلی بخشدار را رعایت کنیم تا همکاران ما نیز تسلط کامل به قوانین و مقررات داشته باشند بسیاری از مسائل برطرف می‌شود.

سرپرست استانداری تهران افزود: در جامعه کنونی کشور و از نگاهی دیگر در جامعه بین‌المللی در دو جنگ ناخواسته اقتصادی و جنگ روانی قرارداریم که جنگ روانی ازجنگ اقتصادی هم بدتر و دشمنان و معاندان نظام در جنگ روانی طوری صحنه‌سازی می‌کنند که گویی کار جمهوری اسلامی تمام است.

وی وحدت و همدلی را مهم‌ترین سرمایه ملی ایرانیان خواند و تصریح کرد:در جنگ اقتصادی و روانی به جای اینکه آرایش نظامی ببینیم و همدیگر را تخریب سازیم و از درون به مقابله با هم بپردازیم باید انسجام و وحدت ملی که سرمایه ماست و دشمن آن را هدف قرار داده سرلوحه کار قرار دهیم و اهداف توسعه‌ای برای خود داشته باشیم.

حسن‌بیگی با انتقاد از شیوه اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها گفت: در تهران حدود 15 میلیون نفر یارانه‌بگیر در حدود ششصد میلیارد تومان یارانه می‌گیرند که نه یارانه‌بگیر راضی است و نه یارانه‌دهنده و این در حالی است که سالانه بودجه استانی برای کارهای عمرانی در بهترین حالت دویست وسی میلیارد تومان است و با این ششصد میلیارد تومان چقدر می‌توانیم شغل ایجاد کنیم و به کارهای عمرانی بپردازیم.

وی خاطرنشان کرد: بخشداران برای اشتغال روستایی وقت بیشتری بگذارند،امروز ایجاد یک شغل یعنی امیدوار کردن یک خانواده و به طبع آن تشکیل خانواده که کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد و باید با قوت و قدرت بیشتر و ارتباطات منظم اداری بین بخشداران و فرمانداران روز به روز به کارها سرعت بخشیده تا با کمک هم مشکلات را مرتفع سازیم.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار