سرپرست آموزش و پرورش شهرستان طارم گفت؛

تجلیل از دانش‌آموزان برتر جشنواره نوجوان خوارزمی در طارم

زنجان(پانا) - سرپرست آموزش و پرروش شهرستان طارم گفت:از دانش آموزان برتر جشنواره نوجوان خوارزمی این شهرستان تجلیل شد.

کد مطلب: ۸۷۷۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از دانش‌آموزان برتر جشنواره نوجوان خوارزمی در طارم

نقی صفری سرپرست آموزش و پرورش شهرستان طارم گفت:از دانش آموزانی که در جشنواره نوجوان خوارزمی حائزرتبه شده بودند، تجلیل شد.

وی از جشنواره نوجوان خوارزمی به عنوان یکی از طرح ها و برنامه های اجرایی کشور یاد کرد و گفت: دانش آموزان این شهرستان بار دیگر در این جشنواره مهم، استعداد و توانایی های خود را به نمایش گذاشتند.

وی بیان کرد: دانش آموزان طارمی در محور های آزمایشگاه، پژوهش، کار و فناوری ، دست سازه و زبان شرکت کردند.

سرپرست آموزش و پرورش طارم ادامه داد: این جشنواره با هدف ارتقای دانش، مهارت و نگرش دانش آموزان در زمینه پژوهش و شیوه کشف و حل خلاقانه مسائل، فرصت آفرینی برای رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت ­های دانش آموزان براساس شیوه نامه وزارتخانه ای در سطح منطقه ای ، استانی و کشوری به اجرا در آمده است.

لازم به ذکر است از دانش آموزان و همکاران فعال در برگزاری بازارچه کار و فناوری جشنواره نوجوان خوارزمی راه یافته به مرحله استانی در سالتحصیلی 97-96 به صورت نمادین در آموزشگاه بهار آزادی شهر چورزق با حضور سرپرست آموزش و پرورش شهرستان طارم ،معاونت پرورشی و تربیت بدنی ، کارشناسان روابط عمومی و دوره اول متوسطه تجلیل به عمل آمد.

دراین جشنواره تعداد 8 نفر از دانش آموزان در رشته های پژوهش ، زبان انگلیسی، دست سازه، و مسابقات آزمایشگاهی در مرحله استانی شرکت نمودند.و همچنین 2 نفر از همکاران فعال در برگزاری بازارچه کارو فناوری در این مراسم تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار