به مناسبت هفته بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) صورت گرفت:

دیدار جمعی از خادمین بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم (ع)با مراجع عظام

شهرری(پانا)- به مناسبت هفته بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) جمعی از خادمین بارگاه ملکوتی آن حضرت با مراجع عظام دیدار کردند.

کد مطلب: ۸۷۶۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
دیدار جمعی از خادمین بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم (ع)با مراجع عظام

در دیدار با حضرت آیت الله جوادی آملی ایشان ضمن تأکید بر قدرشناسی خادمین این حرم مطهر از توفیق خدمت در این بارگاه ملکوتی اظهار داشتند: دیار حضرت عبدالعظیم(ع) دیار کرامت است، قدر خودتان و قدر این توفیق را بدانید و سلام ما را به مولای کریم مان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برسانید.

در این دیدار پرچم متبرک و مزین به نام حضرت سیدالکریم عبدالعظیم حسنی(ع) به محضر این مرجع عالیقدر اهدا گردید.

همچنین در دیدار خدام با حضرت آیت الله علوی گرگانی ایشان با تأکید براینکه شخصیت این عالم بزرگ شیعی باعث آثار و برکات زیادی در منطقه ری و شهرهای اطراف شده است، گفتند: اگر الان تهران و ری حیات و برکت دارد، به برکت عظمت شخصیت اخلاقی و علمی حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) است.

این مرجع عالیقدر، بیان داشتند: حضرت عبدالعظیم(ع) بین سادات و امام زادگان دارای عظمت فوق العاده ای است و جایگاه و موقعیت ایشان بسیار خاص و والاست.

در دیدار دیگری از خدام ، آنها در محضر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی حضور یافتند و ایشان با تأکید بر اهمیت شناخت شخصیت علمی حضرت عبدالعظیم(ع)، گفتند: با رجوع به کتاب روح و ریحان و کتب دیگری که در مورد حضرت عبدالعظیم(ع) تألیف شده، باید جنبه های علمی حضرت عبدالعظیم(ع) مورد بررسی و تحقیق قرار گیرد و به عموم معرفی گردد.

معظم له بیان داشتند: خادمین حضرت عبدالعظیم(ع) به توفیق خدمت در این بارگاه ملکوتی که خدمت به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است،افتخار کنند و قدر این جایگاه را بدانند.

در پایان این دیدار پرچم متبرک و مزین به نام حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به محضر این مرجع عالیقدر اهدا گردید.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار