هنرستان فضیلی اصفهان برنده نهایی ساختمان‌های آموزشی سال ۲۰۱۸ خاورمیانه شد

تهران (پانا) - پروژه آموزشی هنرستان و پژوهش‌سرای فضیلی اصفهان، در مسابقه نشریه معماری Design MENA دوبی در بخش "ساختمان‌های آموزشی سال ۲۰۱۸ خاورمیانه" به عنوان برنده نهایی معرفی شد.

کد مطلب: ۸۷۴۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
هنرستان فضیلی اصفهان برنده نهایی ساختمان‌های آموزشی سال ۲۰۱۸ خاورمیانه شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، این مسابقه هرساله توسط نشریه معماری Design MENA در دوبی برگزار می‌شود که دارای دسته‌بندی‌های متفاوتی در زمینه پروژه‌های مسکونی، تجاری، تفریحی، فراغتی، معماری پایدار و... است.

همچنین "معمار خاورمیانه" و "معمار جوان خاورمیانه" مهمترین عناوین و جایزه‌های این مسابقه است که هر کدام به ترتیب به یک معمار بالای 35 سال و یک معمار زیر 35 سال در خاورمیانه تعلق می‌گیرد.

دفاتر معماری خاورمیانه و پروژه‌های طراحی شده یا ساخته شده معماری در منطقه خاورمیانه می‌توانند در هر یک از دسته‌بندی‌های دلخواه این مسابقه شرکت و با ارائه آثار خود رقابت کنند. هیئت داوران در هر یک از دسته‌بندی‌ها، 5 نامزد انتخاب کرده و از 5 نامزد معرفی شده یک نامزد تقدیرشده و یک نامزد به عنوان برنده اصلی معرفی می‌شود که در بخش "ساختمان‌های آموزشی" در سال 2018 میلادی این جایزه به معماران پروژه آموزشی هنرستان و پژوهش‌سرای فضیلی اصفهان، تعلق گرفت.

هنرستان و پژوهش سرای فضیلی در هفتمین همایش ملی "مدرسه ایرانی، معماری ایرانی" نیز موفق به دریافت جایزه رتبه سوم در بخش پروژه‌های اجرا شده و در سال 1393 در اولین مسابقه دوسالانه معماری داخلی ایران (مجله هنر معماری) نیز برنده دوم در بخش ساختمان‌های عمومی در کشور شد.

این واحد آموزشی در زمینی به مساحت 4350 مترمربع و با 7250 مترمربع زیربنا در سال 1388 به همت موسسه خیریه زنده‌یاد علی فضیلی و توسط اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان جایگزین مدرسه تخریبی کوکب در خیابان شیخ مفید اصفهان تعریف و احداث شد که شامل یک باب هنرستان و یک باب پژوهش سرای دانش‌آموزی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار