به مناسبت ایام ولادت نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع)

جشن میلاد در مدارس دخترانه متوسطه دوره دوم تربت حیدریه برگزار شد

تربت حیدریه (پانا) - معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه از حضرت محمد (ص ) به عنوان نماد وحدت جهان اسلام یاد کرد .

کد مطلب: ۸۷۴۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد
جشن میلاد در مدارس دخترانه متوسطه دوره دوم تربت حیدریه  برگزار شد

همزمان با ایام ولادت نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) جشنی به میزبانی دبیرستان شاهد ریحانه و با همکاری کارشناسی امور بانوان برای دانش آموزان دختر متوسطه دوم برگزار شد.

در این مراسم، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه با تبریک میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام (ص) گفت: پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد (ص ) نماد وحدت جهان اسلام است.

سعید نیرویی گفت: با توجه به شعار امسال آموزش و پرورش یعنی «مدرسه زندگی، نشاط و پویایی، عدالت اموزشی» ما باید مدارسی پویا و با نشاط داشته باشیم و برگزاری چنین جشن هایی علاوه بر ایجاد فضای پویا و با نشاط انس و الفت دانش آموزان را با یکدیگر افزایش داده و باعث نشاط فردی می شود.

نیرویی افزود: این نشاط و پویایی مدرسه و دانش آموزان بستر رشد و توسعه همه جانبه تربیتی و علمی را فراهم می کند و باعث می شود دانش آموزان با انگیزه و توان بیشتر برای محقق شدن اهداف آموزشی تلاش کنند.

وی در ادامه خطاب به دانش آموزان بیان داشت: دانش آموزان عزیز سعی کنید از این محافل و مجالسی که با زحمات مدیران و مربیان زحمت کش شما اجرا می شود نهایت استفاده را ببرید و با پیروی از آیات و روایات و سنت پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع)زندگی ایمانی و معنوی را برای خود بنا کنید.

در این جشن برنامه های متنوع مولودی خوانی, دف نوازی, اجرای سرود, اجرای دکلمه و ... با مشارکت دانش آموزان اجرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار