جلسه هیات امنای پژوهش سرای پویندگان شهرستان سمیرم برگزار شد

سمیرم، اصفهان (پانا) - اولین جلسه هیئت امنای پژوهش سرای دانش آموزی پویندگان شهرستان سمیرم باحضور فرماندار، شهردار، مدیر آموزش و پرورش شهرستان و سایر اعضا برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۳۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هیات امنای پژوهش سرای پویندگان شهرستان سمیرم برگزار شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمیرم ضمن تشکر از حضور اعضا با اشاره به شاخص های پژوهشی و آموزشی بیان داشت: اعتقاد و عزم راسخ ما رونق بخشیدن به برنامه های علمی و پژوهشی و حمایت جدی از پژوهش سرا است.

محمد نادری با بیان اهمیت جایگاه پژوهشسرا در جهت هدایت صحیح استعدادهای دانش آموزان گفت: با عنایت به رسالت آموزش و پرورش در زمینه شناسایی و شکوفایی استعدادها و ارتقای شایستگی های دانش آموزان وتحقیق و پژوهش های فردی و گروهی در بین دانش آموزان،شناسایی، جذب و هدایت دانش آموزان مستعد و علاقه مند متناسب با نیازهای کشورو تعمیق دانش نظری و فعالیت های علمی و کاربردی پژوهشسرای دانش آموزی در شهرستان فعالیت می کند

عسگریان فرماندار شهرستان سمیرم در این جلسه بیان داشت:کشورهای پیشرفته کشورهایی هستند که در امر تحقیق و پژوهش پیشرو باشند لذا ضرورت تحقیق و پژوهش و ارائه راهکارهای لازم جهت فراهم نمودن بستر کارهای پژوهشی در سطح منطقه می طلبد که اعضای محترم هیات امنا در این راستا تلاش نموده و کمک حال ما در این مسیر باشند.

معاون آموزش و نوآوری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سمیرم با اشاره به کمبود تجهیزات در امر پژوهش بر ضرورت تهیه و تجهیز و نیز کیفیت بخشی به فعالیت دانش آموزان گفت:با توجه به فرسوده بودن ساختمان فعلی پژوهشسرا نیاز است با هماهنگی مسئولین تمهیدات لازم جهت پیش بینی فضا و اعتبارات پژوهش سرا در دستور کار هئیت امنا قرار گیرد.

در ادامه اعضای هیات امنای پژوهش سرا به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و از کلاسها و آزمایشگاههای این مرکز بازدید شد.

در انتهای این جلسه الهه کاوئی مدیر پژوهشسرای دانش آموزی پویندگان گزارشی از موفقیت ها وکسب رتبه های برتراستانی ، مسائل و مشکلات پژوهشسرا ارائه نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار