نمایش و نقد و بررسی فیلم سینمایی« فراماشین» در دردومین نشست «سینماIT»

تهران (پانا) - فیلم سینمایی فرا ماشین ( EX- Machina) به نویسندگی و کارگردانی الکس گارلند، دردومین نشست «سینماIT» ،سه شنبه 6 آذر، ساعت 16 تا 19 پس از نمایش با حضور کارشناس متخصص و منتقد سینما در فرهنگ سرای فناوری اطلاعات نقد و بررسی می شود.

کد مطلب: ۸۷۲۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد
نمایش و نقد و بررسی فیلم سینمایی« فراماشین» در دردومین نشست «سینماIT»

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای فناوری اطلاعات، فراماشین (Ex Machina) یک فیلم علمی تخیلی و تریلر روان‌شناختی انگلیسی محصول سال ۲۰۱۵، به نویسندگی و کارگردانی الکس گارلند است که به عنوان اولین ساخته این کارگردان به شمار می‌رود. در این فیلم بازیگرانی همچون دامنل گلیسون، آلیسیا ویکاندر، سونویا میزونو، اسکار آیزاک و کوری جانسون ایفای نقش می‌کنند.

کالب اسمیث (دامنل گلیسون) یک برنامه‌نویس جوان ۲۶ ساله است که برای شرکت «بلوبوک»، محبوب‌ترین موتور جستجوی وب جهان کار می‌کند. او به طور اتفاقی برنده یک مسابقه شد و جایزه آن گذراندن هفته‌ای در یک ویلای خصوصی واقع در کوهستان بود که به مدیر عامل اجرایی با استعداد و منزوی شرکت، ناتان بیتمن (اسکار آیزاک)، تعلق داشت. اما به محض ورود به ویلا، کالب متوجه می‌شود که ناتان او را برای شرکت در یک آزمون تورینگ انتخاب کرده است و ....

در این برنامه محمدرضا فهمیزی منتقد سینما، حامد کبودجامه کارشناس IT و افشین فکوری به عنوان مجری برنامه حضور دارند.

علاقمندان می توانند برای تماشای این فیلم و شرکت در جلسه نقد و بررسی به فرهنگ سرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان های کارگر و جمهوری مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902138 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار