7 مطالبه اعضای اجلاسیه کنگره ملی همفکری بسیج دانش‌آموزی از مسئولان

تهران (پانا) - اعضای حاضر در پنجمین اجلاسیه کنگره ملی همفکری بسیج دانش‌آموزی با صدور بیانیه‌ای، مهمترین مطالبات و خواسته‌های خود را از مسئولان اعلام کردند.

کد مطلب: ۸۷۲۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
7 مطالبه اعضای اجلاسیه کنگره ملی همفکری بسیج دانش‌آموزی از مسئولان
متن این بیانیه به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکه ان لا تخافوا و لا تحزنوا و ابشروا بالجنه التی کنتم توعدون
با درود و سلام به روح بلند پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق ع و ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد فرخنده این دو بزرگوار
گرامی میداریم یاد و خاطره ی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ، شهدای گرانقدر این راه پر افتخار من جمله پرکشیدگان دفاع مقدس، مدافعین با غیرت حرم و علی الخصوص ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز.
کنگره ملی همفکری بسیج دانش آموزی که شامل نمایندگان و نخبگان برگزیده از میان ۵ میلیون دانش آموز بسیجی سراسر کشور میباشد تبعیت پذیری از فرامین ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای عزیز را سر لوحه فعالیت‌های خود قرار داده و معتقد است تنها راه شناخت درست خط امامِ سفر کرده انقلاب، توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و عمل کردن به این مهم است.
حال و در پنجمین اجلاسیه کنگره ملی، ما دانش آموزان و نمایندگان حاضر در جلسه مطالبات مد نظر خود را که برآمده از احساس مسئولیت نسبت به آینده ایران اسلامی است را خدمت مسئولین محترم کشوری و لشگری جهت عملیاتی شدن به شرح ذیل اعلام میداریم:
۱. برگزاری کنگره ای در شان دانش آموزان شهید انقلاب اسلامی در سطوح ملی و بین المللی
۲. تلاش در جهت تحقق بخشی به سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش
۳. سر لوحه قرار دادن سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری به وزیر محترم آموزش و پرورش
۴. تلاش در جهت جذب و تربیت معلمان انقلابی و متدین در دانشگاه های فرهنگیان جهت حضور جریان ساز در مدارس و پرورش نسلی مومن تر و معتقد تر به مبانی و آرمان‌های ایران اسلامی.
۵. پیگیری مشکلات معیشتی معلمان زحمت کش آموزش و پرورش و رسیدگی به مطالبات حقه این بزرگواران
۶. از همه دست اندرکاران و مسئولین محترم نظام تقاضا میشود که آموزش و پرورش نسل آینده ساز انقلاب اسلامی را در اولویت درجه یک اقدامات و برنامه ریزی های خود قرار دهند.
۷. از عموم ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی و همچنین مسئولین آزاده این نظام مقدس تقاضا داریم که کما فی السابق و بلکه بیش از پیش به دفاع همه جانبه از تمامی مسلمانان مظلوم عالم به ویژه رنج کشیدگان فلسطین، سوریه، بحرین، نیجریه و علی الخصوص کودکان و همه اقشار ملت ستم دیده و قحطی زده یمن پرداخته و گفتمان محور مقاومت را در سراسر جهان ترویج نمایند.
در پایان این بیانیه ما نمایندگان دانش آموزان بسیجی ایران اسلامی
اولا جنایات رژیم منحوس آل سعود و سایر هم دستانش به سر کردگی آمریکا و اسرائیل در یمن را محکوم کرده و به سازمان های بین المللی هشدار میدهیم که سکوت در برابر این فاجعه ی انسانی خیانت به بشریت بوده و ملت ایران در برابرشان سکوت نخواهد کرد
ثانیا ترویج روحیه مقاومت را متعالی‌ترین نظریه روز دانسته و برای گسترش آن از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد
ثالثا دشمن اصلی خود را نظام سلطه که محوریت آن آمریکای جهانخوار است را رو به افول میدانیم و با تمام توان برابر ترفندهای آنان مقابله و امیدواریم به زودی شاهد فروپاشی تمامی مستکبرین در سراسر هستی باشیم.
همچنین عهد و پیمان خود را برای نابودی اسرائیل غاصب مجددا محکم ساخته و با صدای رسا اعلام میکنیم که تا نابودی این غده ی سرطانی در پیکیره اسلام از پای ننشسته و با تلاش و کوشش در ظل توجهات پروردگار عالم نابودی این رژیم غاصب را در کمتر از ۲۵ سال آینده رقم خواهیم زد.
با درود و سلام به پیشگاه مطهر حضرت ولی عصر ارواحنا لتراب مقدمه الفداه و آرزوی سلامتی و طول عمر مقام عظمای ولایت و همچنین پیشرفت روز افزون دانش آموزان ایران اسلامی.
و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
پنجمین کنگره ی ملی همفکری بسیج دانش آموزی
دوم آذر ماه یک هزار سیصد و نود و هفت.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار