باحضورمدیر ناحیه یک اهواز :

سومین پایگاه خبرگزاری پانا در دبیرستان نیایش افتتاح شد

سازمان دانش آموزی باعث ایجاد نشاط و شادی در دانش آموزان و افزایش روحیه همدلی و هم فکری شده است

اهواز (پانا) - با حضور مدیرو معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز سومین پایگاه خبرگزاری پانا در دبیرستان دوره اول نیایش برگزارشد.

کد مطلب: ۸۷۲۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد
سومین پایگاه خبرگزاری پانا در دبیرستان نیایش  افتتاح شد

سید جاسم موسوی اصل در حاشیه افتتاح پایگاه خبرگزاری پانا در دبیرستان دخترانه نیایش اظهار کرد:یکی از مهمترین موضوعات دنیای امروز بحث رسانه و گردش اخبار و اطلاعت است شما دانش آموزان با حضور در خبرگزاری پانا و شروع فعالیتهای رسانه ای چشم بینا و گوش شنوای ما در آموزش و پرورش هستید .وی همچنین به نقش سازمان دانش آموزی اشاره کرد و افزود:سازمان دانش آموزی ناحیه یک اهواز،باعث ایجاد نشاط و شادی در دانش آموزان و افزایش روحیه همدلی و هم فکری شده است .وی افزود: از اوایل سال تحصیلی ،گروه پیشتازان فعالیت های چشمگیری را آغاز کرده و بسیاری از نواقصی که در سالهای گذشته بوده را نیز جبران نموده است.و امسال ،ان شاالله ،شاهد رتبه های بالاتر و بر تری در سطح کشور خواهیم بود.

او ادامه داد:یکی از دلایلی که ما بتوانیم نشاط و شادی را در سطح مدارس اجرا کنیممستلزم برقراری چنین گروه ها و مراسمی در مدارس است.و ما معتقدیم که نشاط و هیجان و شادی ،باعث تخلیه انرژی درونی و منفی دانش آموزان شده و همچنین سبب آزادی فکر و عملکرد بهتر در امر وتعلیم و تربیت می شود.

موسوی همچنین بیان کرد:به کار بردن فریادهای شادی گروهی،و آموزش نظم و اقتدار تشکیلاتی و مانورها ،راهکارهایی است که می تواند در زندگی فردی نیز به دانش آموزان کمکهای شایانی کند .

در ادامه این برنامه ، علی عبیات ؛معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز اظهارداشت : ثبت نام دانش آموزان ناحیه یک اهواز در پرتال، رتبه اول استان خوزستان را به دست آورده است.

و این موفقیت سازمان دانش آموزی که مورد انتظار ما بوده ، به دلیل حضور نیروهای توانمند و تلاشگر و خلاق که در سازمان دانش آموزی و مدارس ناحیه وجود دارد ،می باشد که بسی جای تقدیر و تشکر دارد.

و امیدواریم که در تمامی زمینه ها ،قله های پیشرفت و موفقیت را یکی پس از دیگری فتح کنند.و بتوانند گام موثرتری در زمینه فعالیتهای بخش پرورشی و سازمان دانش آموزی را به طور خاص و جدی تری دنبال کنند.

گفتنی است پیشتر هم دو پایگاه خبرگزاری پانا در دبیرستانهای حضرت معصومه (س) و پاینده به همت سازمان دانش اموزی ناحیه یک اهواز افتتاح شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار