آغاز جشنواره بازی های فکری هدف دار در بین دانش آموزان مراغه

مراغه (پانا) -مراسم افتتاح جشنواره بازی های فکری هدف دار در بین دانش آموزان مراغه و برای اولین بار در سطح استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۲۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز جشنواره بازی های فکری هدف دار در بین دانش آموزان مراغه

معاون فرماندار مراغه در این مراسم که به صورت نمادین در دبستان دخترانه شهید بهروز نژاد برگزار شد ،گفت: دوران کودکی بهترین زمان برای ذهن بچه هاست و برای نگه داشتن هرچیزی در ذهن برای دوره ای طولانی ،تمرین ذهنی بسیار مهم است.

جواد محمودی با اشاره به اینکه بازی های فکری در افزایش روحیه بسیار موثر هستند ،افزود : آموزش و پرورش نیازمند توسعه برنامه های خلاقانه و فکری در مدارس است.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه نیز در این مراسم با بیان اینکه این شهرستان دارای پتانسیل و ظرفیت های ویژه ای در زمینه آموزش همراه با خلاقیت می باشد ،گفت: توسعه برنامه های خلاقانه و نوآورانه در تمامی زمینه های آموزشی از جمله سیاست ها و اولویت های این مجموعه در سالتحصیلی جاری می باشد.

جلیل اسلامی افزود : آموزش و پرورش مراغه در راستای افزایش نشاط و شادابی در مدارس به تشکیل کمیته های بازی های فکری و خلاقانه پرداخته است.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره های بازی های لیوان چینی ،فوتبال دستی انسانی و مسابقه علم با طعم لذت از جمله برنامه هایی است که در مدارس این شهرستان در این راستا به اجرا در می آید.

گفتنی است جشنواره بازی های فکری هدف دار با هدف پرورش ذهنی کودکان و ایجاد فضای آموزشی غیر مستقیم و شاد برای کودکان برای اولین بار در استان آذربایجان شرقی به همت مدیریت آموزش و پرورش مراغه و موسسه خلاقیت و راه آینده نخبگان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار