استاندار جدید

مراسم تودیع و معارفه استاندار زنجان برگزارشد

زنجان( پانا)- با حضور مسئولین کشوری و استانی ، نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی مراسم تودیع و معارفه استاندار زنجان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۱۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تودیع و معارفه استاندار زنجان برگزارشد

در این مراسم اسدالله درویش امیری ضمن تبریک به استاندار جدید، به تشریح فعالیت های اجرایی خود در طی دوران خدمت و فعالیت های انجام شده در استان پرداخت.

وی اذعان داشت علیرغم شایعات و موانع طرح شده ازسوی یک سری افراد، صادقانه برای پیشبرد اهداف استان تلاش نموده است.

ایشان از همکاریهای صمیمانه و همه جانبه ی آیت الله خاتمی نماینده ی ولی فقیه و امام جمعه ی زنجان تقدیر نمودند.

درویش امیری به اهم فعالیت های انجام شده در استان طی خدمت خود اشاره کردند. از جمله برنامه های وی می توان به پیگیری طرح دو خطه نمودن ریل راه آهن زنجان تهران، بهره برداری از بیمارستان ابهر، بهره برداری از سیلوی گندم خدابنده، بهسازی مدارس، احداث اولین مرکز علم و فناوری در استان، احیا و راه اندازی مجدد 65 واحد تولیدی و صنعتی،بهسازی آب شرب روستایی و شهری و هم چنین راه اندازی پتروشیمی زنجان و.... اشاره نمود.

ایشان خود را سرباز نظام و خدمتگزار ملت نامیدند و افزودند هیچ وقت از هیچ کمکی به جمهوری اسلامی دریغ نخواهند نمود.

سپس خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ی محبوب زنجان ضمن عرض تبریک به آقای حقیقی از زحمات صادقانه ی آقای درویش امیری تقدیر و تشکر نمودند.

پس از آن فریدون احمدی رییس نمایندگان استان، با تقدیر و تشکر از مهندس درویش امیری و عرض تبریک به دکتر حقیقی گفت: باید استاندار و همه ی مسئولین اجرایی استان و کشور تمام تلاش خود را برای رونق اقتصادی و رفع مشکلات مردم به کار گیرند.

احمدی افزود: از استاندار جدید تقاضا داریم از نیروهای نخبه و بومی استان استفاده نماید، و تا حد ممکن مسئولین اجرایی در محل خدمت خود مستقر باشند. و انتخاب مدیران بدون توجه به جناح های سیاسی و صرفا از روی لیاقت و توانمندی آنان باشد.

پروفسور ثبوتی چهره ماندگار فیزیک ایران که در این جلسه حاضر بودند درویش امیری را یکی از صمیمی ترین و مخلص ترین مأمورین دولت نامیدند و توجه به جوانها به صورت تشکلهای مختلف و تشویق جوانان به فعالیت را از جمله موفقیت های ایشان یاد کردند.

فتح الله حقیقی استاندار جدیدزنجان هم گفت:از همه امکانات استان برای پیشبرد اهداف توسعه استفاده خواهیم کرد.
وی گفت:اگر می خواهیم افزایش اشتغال داشته باشیم باید تیم چابک اقتصادی تشکیل داد و تسهیلات مناسبی برای واحدهای اشتغال زا ارائه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار