بزرگترین پردیس سینمایی جنوب تهران همزمان با جشنواره فیلم فجر افتتاح می‌شود

تهران (پانا) - محمدمهدی حیدریان در آخرین ساعات حضورش به عنوان رئیس سازمان سینمایی از مجتمع درحال اتمام «لوتوس مال» به عنوان بزرگترین پردیس سینمایی جنوب تهران بازدید کرد.

کد مطلب: ۸۷۱۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد
بزرگترین پردیس سینمایی جنوب تهران همزمان با جشنواره فیلم فجر افتتاح می‌شود

در این بازدید که ابراهیم داروغه زاده معاون نظارت و ارزشیابی ، مجید مسچی مدیرعامل موسسه سینماشهر، محمدرضا فرجی مدیرکل سینمای حرفه ای و مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی حضور داشتند بخش های مختلف این پردیس درحال اتمام مورد بازدید قرار گرفت.

در این بازدید محمدرضا صابری و علی سرتیپی به عنوان بهره برداران سینماهای این مجتمع توضیحات لازم را ارائه کردند.

مجتمع «لوتوس مال» واقع در نازی آباد در 12 طبقه و دارای 14 سالن سینما با ظرفیت2300 نفر است که بزرگترین سالن 405 نفر و کوچکترین 48 نفر برای کودکان وVIP است.

تفاوت این پردیس با پردیس های دیگردر این است که دارای سالن vip با جدیدترین امکانات روز دنیاست و در مجموع 17 هزار و 800 متر مساحت دارد. سالن های سینما در طبقه دوم و سوم قرار دارد و در دیگر طبقات 600 باب مغازه، استخر، شهربازی، هایپر و امکانات تفریحی و رفاهی وجود دارد.

همچنین پارکینگ های این پردیس با ظرفیت برای دو هزار خودرو در طبقات فوقانی قرار دارد.

6 سالن این پردیس از نیمه آذرماه آماده تست می شود و برای نمایش فیلم‌های جشنواره فیلم فجر به بهره برداری می رسد و 8 سالن دیگر برای اکران فیلم های نوروزی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار