به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی:

زنگ مطالعه نواخته شد

بجنورد (پانا) - به مناسبت فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی ، مراسم نواختن زنگ مطالعه به صورت پایلوت امروز در دبیرستان ادیب بجنوردی با حضور سرپرست آموزش وپرورش خراسان شمالی و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد .

کد مطلب: ۸۷۱۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
زنگ مطالعه نواخته شد

سرپرست آموزش وپرورش خراسان شمالی با تبریک آغاز ولایت و امامت حضرت مهدی (عج) در این مراسم بیان داشت: با توجه به تقارن آغاز ولایت و امامت حضرت مهدی (عچ) با هفته کتاب و کتابخوانی امیدواریم در بالا بردن آگاهی دانش آموزان نسبت به مطالعه کتاب نقش بسزایی را ایفا نماییم ودرک دانش آموزان را نسبت به اینکه کتاب خوب ،بهترین همدم و رفیق است را افزایش دهیم.

عباس سعیدی ادامه داد: امسال در 120 آموزشگاه سطح استان ، نمایشگاه کتاب و کتابخوانی برگزارخواهدشد با هدف مأنوس کردن دانش آموزان با کتاب (یار مهربان) چرا که فضای مجازی ،از فرصت مطالعه کتاب دانش آموزان، کاسته است لذا باید در فرهنگ سازی مطالعه کتاب کوشا باشیم زیرا رشد فرهنگ و تمدن بشر مرهون کتاب است.

سرپرست آموزش وپرورش خراسان شمالی عنوان کرد: کتابخوانی فواید ارزنده ای برای زندگی روزمره در آینده دارد که افزایش توانایی مطالعه ،تقویت ذهن ،افزایش آرامش و اطمینان خاطر ،بالا رفتن همدلی با همنوعان از فواید مطالعه به شمار می آید.

پایان زنگ مطالعه توسط مسئولین نواخته شد و از نمایشگاه کتاب بازدید بعمل آمد و تعداد300 جلد کتاب توسط نهاد کتابخانه ها،معاونت پرورشی اداره کل خراسان شمالی،معاونت فرهنگ و ارشاد استان ،دانش آموزان مدرسه ادیب ، کتاب های خود را به صندوق اهداء کتاب تحویل دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار