مدیر کل راهداری خراسان جنوبی خبر داد:

ایمن سازی40آموزشگاه حاشیه جاده در سال‌های اخیر

بیرجند(پانا) - مدیر کل راهداری خراسان جنوبی گفت: در سال های اخیر بیش از 40 آموزشگاه واقع در حاشیه جاده های استان از نظر فیزیکی ایمن سازی شده است.

کد مطلب: ۸۷۰۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
ایمن سازی40آموزشگاه حاشیه جاده در سال‌های اخیر

جعفر شهامت در جشنواره هم پیمانی رانندگان حرفه ای حمل و نقل جاده ای و ایمن سازی مدارس که در سالن اجتماعات اداره راه و شهرسازی استان برگزار شد، اظهار کرد: آرام سازی ترافیک در محدوده مدارس، نسب چراغ خطر چشمک زن، احداث سرعت گیر استاندارد و اعطای ملزومات ایمنی به مدارس از جمله اقدامات انجام شده در این مدارس می باشد.

وی با اشاره به برگزاری 450 دوره آموزشی برای 30 هزار دانش آموز دختر و پسر استان در دوره های مختلف تحصیلی، تصریح کرد: سالانه 5 مدرسه واقع در حاشیه جاده های بین شهری ایمن سازی می شود.

مدیر کل راهداری خراسان جنوبی، انعقاد تفاهم نامه همکاری با آموزش و پرورش و تجلیل از 10 راننده منتخب و برتر استان را از محورهای اصلی این جشنواره برشمرد و یاد آور شد: احترام به قانون، نداشتن سابقه تصادف منجر به جرح و فوتی، همکاری با آسیب دیدگان سوانح جاده ای و امداد گری از جمله مهم ترین معیار انتخاب این رانندگان به شمار می رود.

شهامت، برگزاری مستمر این گونه کمپین ها و جشنواره ها را زمینه ساز ارتقای فرهنگ ترافیک، کاهش سوانحی رانندگی و ایجاد رقابت سالم بین رانندگان حرفه ای استان دانست و خاطر نشان کرد: مرحله کشوری این جشنواره اسفندماه سال جاری به میزبانی استان تهران برگزار می شود.

وی ادامه داد: این جشنوراه تا کنون در 8 استان کشور برگزار شده و امروز به عنوان نهمین استان در خراسان جنوبی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار