حضور پینگ پنگ بازان کردستانی در رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز کشور

سنندج(پانا)-مدیر کل دستگاه ورزش و جوانان کردستان از برگزاری لیگ برتر تنیس روی میز با حضور نماینده کردستان در اواخر آبان ماه خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۰۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
حضور پینگ پنگ بازان کردستانی در رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز کشور

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان ،حامد جولایی مدیر کل ورزش و جوانان کردستان از برگزاری لیگ برتر تنیس روی میز با حضور تیم های مطرح از سراسر کشور در دو بخش آقایان و بانوان خبر داد و تصریح کرد، نماینده کردستان نیز در این دوره از رقابت های لیگ حضور دارد.
وی همچنین عنوان کرد، رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز کشور در بخش آقایان از 29 آبان ماه با حضور نُه تیم از استان های سراسر کشور و یک تیم به نمایندگی از کشور ترکیه آغاز خواهد شد و تا اوایل آذر ماه به طول خواهد انجامید .
جولائی به حضور تیم های، پتروشیمی بندر امام، پالایش نفت آبادان، رعد پدافند خاتم الانبیا، دانشگاه آزاد، دانشگاه یزد، ایرانیان البرز، هیات کردستان، هیات مازندران، منطقه آزاد اروند و تیم منتخب کشور ترکیه در این رقابت ها اشاره کرد و گفت که این مسابقات به صورت دوره ای در چهار مرحله مقدماتی و پلی آف برگزار خواهد شد .
مدیر کل ورزش و جوانان کردستان در پایان افزود، سال گذشته هیات تنیس روی میز استان توانست با قهرمانی در لیگ دسته یک جواز حضور در رقابت های لیگ برتر را بدست آورد و این تیم امسال برای نخسین بار است که در رقابت های لیگ برتر شرکت می کند که امیدواریم بتواند نتایج خوبی را برای استان کسب کند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار