مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران : پدافند غیرعامل ، دانش آموز مسئولیت پذیر و با بینش را تربیت می کند

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در نشست شورای اداری از برگزاری برنامه های ویژه هفته پدافند غیر عامل در مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۹۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران : پدافند غیرعامل ، دانش آموز مسئولیت پذیر و با بینش را تربیت می کند

عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، ضمن تشریح برنامه های هفته پدافند غیرعامل، گفت: اجرای برنامه های پدافند غیرعامل ، دانش آموز مسئولیت پذیر، با بینش و دانا را تربیت می کند.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش بزرگترین نهاد دولتی است، تاکید کرد: دانش آموزان، فرهنگیان، و اولیای دانش آموزان جامعه هدف نظام تعلیم و تربیت بوده و از این رو آموزش و پرورش ،بهترین بستر جهت دستیابی به اجرای اهداف پدافند غیرعامل می باشد.

فولادوند با برشمردن اهم برنامه های پدافند غیرعامل در شهرستان های استان تهران ، تصریح کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی، نمایشگاه، مانور اطفاء حریق،صبحگاه مشترک ، مسابقات فرهنگی و همایش های آموزشی از جمله برنامه های هفته پدافند غیرعامل در شهرستان های استان تهران می باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، ادامه داد: برگزاری بیش از 80 نمایشگاه تخصصی و 40 مانور مشترک با شرکت آموزش و پرورش ، بسیج دانش آموزی، آتش نشانی، اورژانس و فرمانداری از برنامه های مشارکتی هفته پدافند غیر عامل در شهرستان های استان تهران می باشد.

فولادوند توجه ویژه به اهداف و برنامه های پدافند غیرعامل در میان دانش آموزان را بسیار ضروری دانست و خاطرنشان کرد: آگاهی بخشی و توانمند سازی دانش آموزان و اولیای آنها در جهان امروز که پر از آسیب های فراوان و ناشناخته است از جمله اهدافی است که باید به شکل جدی به آن پرداخته شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار