نشست تخصصی حوزه علمیه و آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه برگزار شد

ارومیه(پانا)- نشست تخصصی و هم اندیشی حوزه و آموزش و پرورش در سالن کنفرانس ناحیه 2 ارومیه با حضور ائمه جماعت مدارس آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۹۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
نشست تخصصی حوزه علمیه و آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه برگزار شد

محمد مجرد مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه با اشاره به فعالیت ائمه جماعت در مدارس این مدیریت اظهارداشت: در حال حاضر 33 نفر از ائمه جماعت در مدارس امین ناحیه 2 ارومیه فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه هم اکنون 160 مدرسه آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه دارای نمازخانه مستقل هستند، افزود: در مابقی مدارس این مدیریت نیز نماز به صورت کلاسی اقامه می شود.

مجرد با اشاره به اینکه حضور و فعالیت ائمه جماعت در برپایی نماز جماعت در مداس تاثیرگذاری زیادی دارد، ادامه داد: ارتباط موثری که ائمه جماعت با دانش آموزان در مدارس دارند در کاهش آسیب های اجتماعی در این مدارس بسیار مفید واقع شده است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه با اشاره به نقشه های دشمنان انقلاب اسلامی که نسل جوان کشور را هدف قرار داده است، افزود: همکاری مستمر حوزه و آموزش و پرورش می تواند در گسترش فرهنگ قرآن و عترت و نماز و خنثی سازی نقشه های دشمنان نقش مهمی داشته باشد.

حجت الاسلام محمدی مدیرحوزه های علمیه استان نیز در این جلسه با تاکید بر گسترش همکاری ها بین آموزش و پرورش و حوزه علمیه خواستار تعامل بیش از پیش در راستای گسترش فرهنگ قرآن، عترت و نماز در مدارس شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار