ساختمان اداری اوقاف و امور خیریه خوسف احداث می شود

خوسف ( پانا) - به مناسبت دهه وقف در مراسمی با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان ، امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی کلنگ احداث ساختمان اداره اوقاف و امور خیریه خوسف در زمینی به مساحت 975 متر مربع به زمین زده شد.

کد مطلب: ۸۶۹۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
ساختمان اداری اوقاف و امور خیریه خوسف احداث می شود

« الهی » رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خوسف با گرامی داشت دهه وقف و تقدیر از خیران و نیک اندیشان گفت: با همکاری اداره راه و شهرسازی خوسف زمینی به متراژ 975 متر مربع برای ساخت اداره اوقاف و امور خیریه واگذار شد و پروانه نیز توسط شهرداری صادر که با زیربنای 252 متر مربع با اعتبار 700 میلیون ریال شروع به کار می شود و برای تکمیل آن حدود پنج میلیارد ریال اعتبار نیاز است که در صورت تامین و تخصیص یک ساله ساخته خواهد شد.
فرماندار خوسف هم با گرامی داشت دهه وقف با اعلام اینکه حدود 60 درصد اداره های شهرستان به دلیل نداشتن ساختمان اداری و کمبود اعتبار مستأجر هستند ، گفت: مجموعه اوقاف و امور خیریه کارهای مقدسی انجام می دهند و وظیفه همه ارگان ها است تا در احداث ساختمان اداری اوقاف نیز همکاری کنند و فرمانداری فقط می تواند از 15 درصد اعتبارات در اختیار کمک خواهد کرد و استان نیز باید پیگیر جذب اعتبار باشد.
«شفیعی» با اشاره به اینکه هدف توسعه شهرستان است ، افزود: در توزیع اعتبارات امامزاده ها و مکان های فرهنگی مذهبی در اولویت است به طوری که تاکنون برای جاده مزار شاه سلیمان علی (ع) 25 میلیارد ریال هزینه شده ، امسال برای مجتمع فرهنگی مذهبی بلنجیر یک میلیارد ریال اعتبار گذاشته شده و در بحث زیرساخت های آب و برق در دیگر مناطق نیز کمک شده است. تنظیم : محمد حسن مشمولی - مهدی آراسته

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار