خبرنگاران پانا و پیشتازان سازمان دانش آموزی نمونه بارز جوانان مطالبه گر هستند

کرمان (پانا)- رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان در آیین افتتاحیه نمایشگاه کتاب و مطبوعات استان کرمان در مصاحبه با خبرنگار پانا گفت: بالا بردن سطح آگاهی جامعه در گرو بالا بردن روحیه مطالبه گری در بین اقشار مختلف جامعه بخصوص نسل جوان و دانش آموزان می باشد.

کد مطلب: ۸۶۹۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران پانا و پیشتازان سازمان دانش آموزی نمونه بارز جوانان مطالبه گر هستند

هاشم برآوردی گفت:یکی از مهارتهای اجتماعی بالا بردن روحیه مطالبه گری می باشد که در احکام دینی تحت عنوان امر به معروف و نهی از منکر در از آن نام برده شده.

برآوردی گفت:یک انسان مسلمان باید نسبت به آنچه در جامعه می گذرد بی تفاوت نبوده و احساس مسئولیت نماید و این موضعگیری هر چه آگاهانه تر باشد در جهت تأمین منافع جامعه خواهد بود لذا یکی از راههای افزایش اطلاعات روحیه پرسشگری و مطالبه گری می باشد تا فرد در جهت افزایش معلومات خود تلاش نمایند.

وی افزود:در این راستا وقتی مسئولین با قشر مطالبه گر مواجه شوند نسبت به احساس مسئولیت در قبال انجام وظیفه خود تلاش مضاعفی خواهند کرد.

رئیس سازمان دانش آموزی ضن اشاره به وضعیت اقتصادی اخیر و فشار های دشمن گفت: راه برون رفت از مسائل و مشکلات ایجاد شده توسط استکبار جهانی در حوزه اقتصاد توجه جدی به فرمایش مقام معظم رهبری و مسئولین نظام و نصب العین قرار دادن توصیه های معظم له در بعد زندگی به سبک ایرانی اسلامی ، پرهیز از اسراف و تبذیر و توجه به اقتصاد مقاومتی به معنی واقعی کلمه می باشد.

برآوردی افزود:حمایت جدی از مصرف و تولید کالای داخلی و ایرانی که هم باعث اشتغال و کاهش بیکاری خواهد شد و رونق اقتصادی و افزایش تولید را در پی خواهد داشت .

برآوردی گفت:نسل جوان باید صادقانه بداند که ما امروز در معرض جنگ همه جانبه اقتصادی دشمن قرار داریم که حتی از واردات کالاها و اقلام ضروری مثل دارو در تحریم هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار