پیشرفت صنعت نان کشور با بهره‌مندی ازفناوری روز دنیا 

تهران (پانا) - رئیس اتحادیه نان‌های حجیم ونیمه حجیم صنعتی می‌‌گوید مواد اولیه مرغوب و مناسب، ماشین‌آلات، نیروی انسانی ماهر و آموزش نانوایان در کیفیت نان بسیار موثر است.

کد مطلب: ۸۶۸۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
پیشرفت صنعت نان کشور با بهره‌مندی ازفناوری روز دنیا 

به گزارش روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران، محمد‌جواد کرمی مهترین عوامل در پیشرفت صنعت نان کشور را استفاده از ماشین‌آلات به روز ، کیفیت آرد و مواد اولیه پخت نان و نیروی انسانی ماهر دانست و افزود: ما طبق روال گذشته هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه ایبا 2018 گروهی از نانوایان را برای دوره‌های آموزشی به آلمان اعزام کردیم.
کرمی گفت: امسال نیز نمایشگاه برتر تجاری جهانی صنعت نان، شیرینی و اسنک(ایبا) که هر سه سال یک بار در کشور آلمان به نام جام جهانی نان و شیرینی برگزار می شود، دستاوردهای سودمندی برای کشور ما داشت در این نمایشکاه که از ایران نیز به عنوان سخنران دعوت شد ما ضمن اشاره به خودکفایی در تولید گندم کشور مشکلات موجود در صنعت آرد ونان و نوین‌سازی مجموعه نان کشور را مطرح کردیم.
وی توضیح داد: بحث اصلی اجلاس جهانی نان به دلایلی از جمله قابلیت نگهداری نان صنعتی به دلیل استفاده از بهبوددهنده، شیرخشک، مخمر نانوایی و عرضه به صورت بسته‌بندی مناسب، اتلاف انرژی حرارتی در کارخانه‌های تولید نان صنعتی و حفظ ارزش غذایی این نوع نان به دلیل پخت با حرارت غیرمستقیم و تولید انواع مختلف نان توسط یک کارخانه این بود که کشورها از تولید نان تخت فاصله بگیرند.
رئیس اتحادیه نان‌های حجیم ونیمه حجیم اظهار امیدواری کرد: تا در آینده نزدیک دستاوردهای خوبی با ایجاد تغییرات اساسی در کیفیت تولید نان به کمک صنعت به دست می‌آید.
گفتنی است: نمایشگاه بینالمللی و پیشرو در صنعت نان، شیرینی و اسنک (iba) از تاریخ 24 تا 29 شهریور با حضور متخصصان و ممتازان صنایع یاد شده در محل دائمینمایشگاه‌ها در مونیخ آلمان برگزار شد که تعداد 11 نفر از متصدیان نان صنعتی نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار