در آستانه برودت هوا:

مشکل سوخت مدارس در جلسه ستاد بحران سیلوانا بررسی شد

ارومیه(پانا)-با حضور مسئولین اداری منطقه ، طی جلسه ستاد بحران ، شورای تامین به مشکل سوخت مدارس منطقه رسیدگی کرد .

کد مطلب: ۸۶۸۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد
مشکل سوخت مدارس در جلسه ستاد بحران سیلوانا بررسی شد

ستاد بحران منطقه سیلوانا به ریاست بخشدار منطقه و رئیس شورای تامین و با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه ، روسای سایر ادارت و دهیاران و شورا های بخش منطقه در محل بخشداری سیلوانا برگزار شد .

مصطفوی ضمن تشکر از بخشداری بخاطر برگزاری و شرکت منظّم سایر اعضا در جلسات شورای تامین ، پیشنهاد داد که بدلیل فرا رسیدن روزهای سرد و یخبندان به مشکل سوخت مدارس رسیدگی شود .

همچنین در مورد بارش برف در فصل زمستان و مسدود شدن راهها گفت : نیاز مبرم به وجود یک ایستگاه راهداری ( راهدارخانه ) در مسیر راژان _ ارومیه ضروری است تا با توجه به تراکم جمعیت و روستاهای موجود ، بازگشایی جاده و نمک پاشی در اسرع وقت و با داشتن کمترین میزان تلفات و خسارت انجام شود. کما اینکه در حال حاضر نیز پر کردن چاله های موجود جهت حفظ سلامت و امنیت جانی اهالی منطقه و همکاران ضروری است .

رئیس اداره آموزش و پرورش گفت : پیرو بخشنامه ارسالی اداره کل و بحث جلسه قبل شورای آموزش و پرورش ، ضمن توجه به تراکم و افزایش جمعیت بعضی از روستاها ، در مورد اختصاص زمین آموزشی به محله های مسکونی جدیدالاحداث در روستاهای بزرگ تاکید کرد .

رئیس شرکت نفت ارومیه ، از مهمانان حاضر درجلسه گفت : نسبت به تامین سوخت و رفع مشکل مدارس منطقه اقدامات لازم انجام شده است و برای تعداد دو سوم از درخواست دهندگان ، حواله صادر شده و برای بقیه نیز بلافاصله بعد از تایید و ثبت نام اولیه در سامانه ، حواله صادر خواهد شد .

در ادامه این جلسه مسائل و موارد دیگری در خصوص مشکلات مردم ، توسط دهیاران حاضر در جلسه بیان شد که مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب اعضا رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار