شهردار منطقه ۲۰:

هوشمندسازی نظارت بر اقدمات حوزه خدمات شهری منطقه 20

شهرری(پانا) - شهردار منطقه 20 از هوشمندسازی در نظارت فعالیتهای حوزه خدمات شهری و بسترسازی لازم برای تحقق این امر در آینده ای نزدیک خبرداد.

کد مطلب: ۸۶۸۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد
هوشمندسازی نظارت بر اقدمات حوزه خدمات شهری منطقه 20

فرهاد افشار در جلسه رسیدگی به وضعیت حیات شبانه شهر و بررسی روشهای بهیود آن که با حضور شهردار،قائم مقام،مدیران ارشد،شهرداران نواحی هفتگانه و شهرداران شب نواحی منطقه 20 برگزارشد،گفت: برای کنترل و نظارت در فعالیتهای اجرایی حوزه خدمات شهری و نگهداشت شهر در آینده نزدیک نرم افزاری طراحی می شود تا کلیه فعالیتها بدون حضور عوامل نظارتی قابل رصد باشد.

وی افزود: امروزه به دلیل تغییر عادات شهری شهروندان شاهد حضور گسترده مردم در برنامه های شبانه و رونق کسب و کار در ساعات پایانی شب هستیم و به اجرای طرحهای نو در برنامه های مدیریت شهر نیازمندیم.

وی پیشنهاد کرد: با نصب دوربین های ترافیکی در برخی معابر اصلی با همکاری پلیس راهور و معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه 20 و استفاده از عوامل 137 و یگان حفاظت در ساعات شب تا صبح می توان فعالیتهای غیرقانونی از جمله کنترل تخلفات ساختمانی و تخلیه خاک و نخاله و مصالح غیرقانونی را کنترل و پیگیری کرد.

افشار اظهار داشت: تمامی فعالیتهای اجرایی در شهر باید به منظور رفاه حال شهروندان و افزایش حس تعلق آنان به شهر و محل زندگی خود انجام شود تا آنان نیز در حفظ و نگهداری شهر احساس مسئولیت کنند.

/خبرنگار: شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار