مدیر کل آموزش و پرورش در یادواره شهدای دانش آموز استان:

بدون تاسی از شهدا راه نجاتی برای انسان‌ها و جامعه وجود ندارد

زنجان(پانا)-مریم رشتچی مدیر کل آموزش و پرورش استان در یادواره شهدای دانش آموز استان و شهید محمد حسین فهمیده با حضور دانش آموزان مدارس شاهد اطهر و جلیل خانی ناحیه یک در کانون سهروردی زنجان گفت: بدون تاسی از شهدا راه نجاتی برای انسان‌ها و جامعه وجود ندارد.

کد مطلب: ۸۶۸۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد
بدون تاسی از شهدا راه نجاتی برای انسان‌ها و جامعه وجود ندارد

یادواره 407 شهید دانش‌آموزی استان زنجان و شهید محمد حسین فهمیده با حضور جمعی از مسؤولان؛ خانواده شهدا و دانش‌آموزان مدارس شاهد اطهر و جلیل خانی ناحیه یک در کانون سهروردی زنجان برگزار شد.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان زنجان در این یادواره با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: بی‌شک شهدا خود میزبان اصلی این مراسم هستند.

مریم رشتچی با بیان اینکه 13 آبان در قلب؛ ذهن و روح مردم ماندنی شده‌ است؛ اضافه کرد: این روز برای همیشه به گفته بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در تاریخ ایران اسلامی به عنوان انقلاب دوم خوانده می‌شود.

وی با قدردانی از حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان استان زنجان در راهپیمایی 13 آبان عنوان کرد: اتحاد؛ انسجام و همدلی مردم در این روز به گوش جهانیان رسید.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان به داشتن 407 شهید دانش‌آموز در استان زنجان می‌بالد، ادامه داد: استان زنجان 49 شهید فرهنگی نیز دارد که گرامیداشت یاد و خاطره آنها وظیفه این دستگاه است.

رشتچی با بیان اینکه تجلیل از مقام شامخ شهدا وظیفه‌ای همگانی است؛ بیان کرد: بدون تاسی از شهدا راه نجاتی برای انسان‌ها و جامعه وجود ندارد.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گسترش یابد؛ اضافه کرد: ایجاد و تقویت این فرهنگ حیاتی است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه علمی و فرهنگی شهدا بهترین الگوی دانش‌آموزان هستند؛ اضافه کرد: یاد و خاطره شهدا باید در مدارس گرامی‌ داشته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار