مشهد میزبان دوازدهمین هم‌اندیشی سالانه ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش‌و‌پرورش

تهران (پانا) - دوازدهمین نشست سالانه ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش 22 و 23 آبان در مجتمع فرهنگی رفاهی نیایش در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۶۸۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
مشهد میزبان دوازدهمین هم‌اندیشی سالانه ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش‌و‌پرورش

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دبیرخانه ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش، نشست دوازدهم اعضای کمیته‌های استانی و ستادی همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش با موضوع «سند تحول از تفاهم در نظر تا تعامل در عمل» با حضور مدیران استانی حوزه‌های علمیه برادران و خواهران، معاونان پرورشی ادارات کل آموزش و پرورش مراکز استان‌ها، اعضای ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش، روئسای شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و سازمان تبلیغات اسلامی، مدیر حوزه علمیه اصفهان و خراسان 22 و 23 آبان 97 در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

در این نشست دو روزه مسئولان ستادی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برادران و خواهران و وزارت آموزش و پرورش برای بررسی عملکرد سال گذشته کمیته‌های استانی و تشریح برنامه‌های سال جاری بحث و تبادل نظر می‌کنند.

علاوه بر سخنرانی مدیر حوزه‌های علمیه و وزیر آموزش و پرورش، مدعوین در دو روز کاری در قالب نشست‌های عمومی و کار گروه‌های تخصصی به بررسی نحوه ارتقای همکارهای حوزه و آموزش و پرورش و شناخت ظرفیت‌های پیدا و پنهان این دو نهاد اثرگذار در عرصه تعلیم و تربیت می‌پردازند.

شرکت‌کنندگان در این نشست در قالب سه کارگروه تخصصی به بررسی ظرفیت برنامه زیرنظام‌های سند تحول برای توسعه همکاری‌ها، بررسی برش پنج ساله و ده ساله حوزه‌های علمیه و آموزش‌وپرورش و نیز بررسی برنامه‌های سالانه دبیرخانه ستاد خواهند پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار