مدیر آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم :

پدافند غیر عامل به عنوان یک اصل انکار ناپذیر باید مورد توجه ویژه مدیران مدارس قرار گیرد

رباط کریم ( پانا ) - آموزش پدافند غیر عامل می بایست به عنوان یک اصل مورد توجه ویژه ی مدیران مدارس قرار گیرد . پدافند ویژه ی زمان یا مکان خاصی نیست و همه ی ابعاد زندگی انسان را در بر می گیرد .

کد مطلب: ۸۶۸۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد
پدافند غیر عامل به عنوان یک اصل انکار ناپذیر باید مورد توجه ویژه مدیران مدارس قرار گیرد

مانور سالانه‌ی پدافند غیر عامل با حضور مجید روشانی کارشناس حراست اداره کل، نماینده فرماندار شهرستان رباط کریم ، نماینده ی نیروی انتظامی، مسئولین هلال احمر و آتش نشانی، نماینده ی سپاه و بسیج دانش آموزی و مسئولین مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم در هنرستان دخترانه سعادت برگزار شد.

در این مانور دانش آموزان با کمک مسئولین هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی صحنه ی زلزله و آتش سوزی را بازسازی و به بهترین شکل اجرا نمودند.

در ادامه مسئولین از نمایشگاهی که با همت دانش آموزان این مدرسه آماده شده بود بازدید کردند.

محمد حسن رفیعی مدیرآموزش و پرورش شهرستان رباط کریم گفت: آموزش پدافند غیر عامل می بایست به عنوان یک اصل مورد توجه ویژه ی مدیران مدارس قرار گیرد و پدافند ویژه ی زمان یا مکان خاصی نیست و همه ی ابعاد زندگی انسان را در بر می گیرد.

وی افزود: سیاست های کلی نظام و سند چشم انداز 20 ساله کشور پدافند غیرعامل را تعریف کرده و بر این اساس مجموعه اقدامات غیر مسلحانه ای که به افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، تداوم فعالیت های ضروری، ارتقای پایداری ملی و تسلیح مدیریت بحران در مقابل تهدیدات و اقدامات نظامی دشمن منجر می شود، پدافند غیر عامل است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار