امام جمعه خاور شهر :

لازمه دوست داشتن خداوند، اظهار محبت به پیامبر (ص)خداست

شهرری(پانا)- امام جمعه خاورشهر گفت : خداوند تمام جهان را به یمن وجود پیامبر (ص)و عطرت پاک آن حضرت آفریده است .

کد مطلب: ۸۶۷۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
لازمه  دوست داشتن خداوند، اظهار محبت به پیامبر (ص)خداست

حجت الاسلام یاسینی در خطبه اول نماز جمعه با توجه به رحلت پیامبر (ص)، شهادت امام رضا(ع) و شهادت امام حسن(ع) به بیان مطالبی پیرامون ارزش های اخلاقی و سیره آن حضرات پرداخت.

وی در رابطه با آخرین پیام آور حق حضرت محمد(ص) بیان داشت :پیامبر اکرم (ص)برای رهایی مردم از جهل و نادانی و هدایت آنها به سوی رستگاری سختی های زیادی را به جان خرید تا آخرین دین سعادت و خوشبختی الهی را در جهان گسترش دهد .

حجت الاسلام یاسینی افزود : پیامبر(ص) با رفتارهای تعصب گرایانه و جاهلانه مبارزه کرده و انسان ها را مانند دانه های تسبیح با یکدیگر مرتبط ساخته و وحدت را در جامعه برقرار کرد .

امام جمعه‌ خاورشهر با بیان حدیثی از امام رضا (ع) تاکیدکرد:مومن باید سه ویژگی داشته باشد ،اول آنکه در پوشاندن اسرار الگویش پروردگارش باشد ومانندپیامبر(ص) واهل بیت (ع)با مردم مدارا کرده و در گرفتاری ها شکیبایی بورزند.

وی در رابطه با راهپیمایی اربعین حسینی گفت : اربعین امسال پرشورتر از سال های گذشته برگزار شد که از جمله ثمرات اربعین وحدت امت اسلامی و نشان دادن ارادت جهانیان به اباعبدالله الحسین(ع) است.

حجت الاسلام یاسینی دررابطه با سیزدهم آبان نیز افزود: هر زمان ودرهر جای دنیا توطئه ،جنگ وخباثتی وجود داشته باشد، آمریکا در آن نقشی دارد .

امام جمعه خاورشهر اظهار داشت : شعار مرگ بر آمریکا واکنش ما نسبت به سیاست های خصمانه دولت آمریکا است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار