مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی عنوان کرد:

اقتدار امروز مرهون خون پاک شهدا است

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: اقتدار امروز ایران اسلامی در گفتمان جهانی ثمره خون پاک شهدا بویژه معلمان و دانش آموزان شهیدی است که مردانه در راه دفاع از اسلام و میهن جان خویش در طبق اخلاص گذاشتند.

کد مطلب: ۸۶۶۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
اقتدار امروز مرهون خون پاک شهدا است

محمد علی واقعی یادواره 57 شهید معلم و دانش آموز شهرستان قاین، اظهار کرد: حفظ راه و یاد شهدا و درس خواندن مهم ترین رسالت دانش آموزان استان در عصر حاضر است.

وی، بصیرت، دشمن شناسی، ایمان، آگاهی از توطئه های دشمن ، حضور آگاهانه در عرصه های مختلف و تبعیت از ولایت را خواسته شهدا و لازمه تداوم راه ایشان دانست و ادامه داد: دانش آموزان با خلق حماسه های ناب در طول تاریخ انقلاب ثابت کردند که با دست های کوچک خود می توانند کارهای بزرگی انجام دهند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که دانش آموزان و فرهنگیان در مراسم یوم ا... 13 آبان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب جضوری آگاهانه دارند،، تصریح کرد: مشارکت و حضور جامعه فرهنگی و دانش آموزان استان در عرصه های مختلف تاریخ انقلاب حکایت از ایمان، تعهد، اخلاص و عشق ایشان به انقلاب و ولایت دارد.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی برگزاری یاد وراه های شهدا در شهرستان ها و مناطق استان را در راستای برگزاری کنگره 2 هزار شهید استان و تداوم اجلاسیه شهدای دانش آموز و فرهنگی دانست و ادامه داد: تا کنون یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان های فردوس، درمیان و قاین برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار