شهردار چناران؛

طرح اهدای خون در چناران اجرا شد

چناران (پانا ) - شهردار چناران از اجرای طرح اهدای خون در شهر چناران تحت عنوان پویش نذر خون در آستانه اربعین حسینی با حضور پرشور مردم چناران خبر داد

کد مطلب: ۸۶۶۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
طرح اهدای خون در چناران اجرا شد

هادی بارویی، شهردار چناران با اعلام این خبر، افزود: با حضور اقشار مختلف شهروندان چنارانی و در یک اقدام خداپسندانه طبق هماهنگی های انجام شده با سازمان انتقال خون استان و با حضور اکیپ سیار این سازمان پویش فرهنگی نذر خون در این شهر اجرا شد و همشهریان نوع دوست ما با اهدای بخشی از خون خویش در این نذرواره فرهنگی شرکت کردند.
شهردار چناران هدف از اجرای طرح پویش نذر خون را در آستانه اربعین سالار شهیدان کمک به بیماران و افرادی دانست که نیازمند این موهبت الهی هستند.
وی گفت: با استقبال خوبی که امروز از همشهریان عزیزمان در مشارکت در این کار خیر شاهد بودیم در صدد هستیم بتوانیم کار اهدا خون را بصورت فصلی در سطح شهر چناران به اجرا در آوریم.
بارویی بیان کرد: رواج اینگونه امور در بین آحاد مردم نتایج بسیار خوبی را در پی دارد و میشود در مناسبتهای مختلف مختلف بعنوان یک حرکت فرهنگی منسجم به انجام رسد و امیدواریم بحث اهدا خون در جامعه تبدیل به یک فرهنگ عمومی گردد.
وی مشارکت مردم چناران را در این پویش شایسته تقدیر دانست و اظهار داشت: حضور شهروندان چنارانی در طرح نذرخون بسیار چشمگیر بود ولازم است از مساعدت سازمان انتقال خون و کمیته سلامت شهریاران جوان نیز در اجرای این طرح قدردانی ویژه داشته باشم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار