تذکر حبیب‌زاده درباره فوت یکی از پاکبان‌های شهرداری

شهردار تهران دلیل استفاده نکردن از تجهیزات ایمنی برای کارگران را بررسی کند

تهران (پانا) - معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به فوت یکی از پاکبان‌های شهرداری که تبعه افغانی بوده است، گفت شهردار تهران دلیل استفاده نکردن از تجهیزات ایمنی برای کارگران را بررسی کند.

کد مطلب: ۸۶۶۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
شهردار تهران دلیل استفاده نکردن از تجهیزات ایمنی برای کارگران را بررسی کند

افشین حبیب‌زاده در نود و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری با اشاره به فوت یکی از کارگران شهرداری در هفته گذشته گفت: حدود ساعت 5.30 دقیقه بامداد روز سه‌شنبه اول آبان ماه یکی از پاکبان‌های ناحیه سه شهرداری منطقه دو تهران در مسیر خط ویژه شمال به جنوب بزرگراه شهید چمران در نزدیکی پل بزرگراه شهید حکیم در حال انجام وظیفه بود که با خودروی سواری که به مسیر خط ویژه وارد شده بود برخورد و بر اثر شدت ضربه وارد شده، فوت ‌می‌کند.

رئیس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران گفت: به موجب گزارش مسئولان راهنمایی و رانندگی، متوفی در حین انجام وظیفه از تجهیزات ایمنی و علایم هشدار دهنده برخوردار نبوده است. ضروری است شهردار تهران برای پیشگیری و جلوگیری از تکرار چنین حوادث ناگواری، دلایل استفاده نکردن از تجهیزات مناسب را بررسی و در صورت قصور یا تقصیر با متخلفان برخورد کند.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: برابر اعلام شفاهی مسئولان ذی‌ربط، متوفی تبعه کشور افغانستان بوده، که علیرغم نداشتن مجوز اشتغال از سوی شرکت پیمانکاری طرف قرارداد با شهرداری، به کار گرفته شده بود. ضروری است شهردار برای تخلفات صورت گرفته از شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد شهرداری در بکارگیری غیرقانونی از افراد فاقد مجوز اشتغال، پیگیری و برخورد قانونی مقتضی برابر مقررات انجام دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار