با حضور برنده‌ی جایزه ویژه ساتریاکن لهستان:

کارگاه تصویرگری پیمان رحیمی زاده در اهواز برگزار شد

اهواز(پانا) - کارگاه آموزشی تصویرگری کتاب کودک و نوجوان با حضور پیمان رحیمی زاده برنده‌ی جایزه ویژه ساتریاکن لهستان در اهواز برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۵۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه تصویرگری پیمان رحیمی زاده در اهواز برگزار شد

این کارگاه با هدف بالا بردن سطح توانایی هنرمندان با حضور 56 نفر از اعضا انجمن هنرهای تجسمی، هنرمندان راه‌یافته به کتاب تصویرگران خوزستان، مدرسان آموزشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه اهواز، دانشجویان هنر دانشگاه شهید چمران و جمعی از مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در نگارخانه‌ی معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز برپا شد.

در این کارگاه آموزشی، شرکت‌کنندگان با تکنیک‌های مختلف چاپ، تصویرسازی کردند و به تبادل تجربه پرداختند.

پیمان رحیمی زاده دانش‌آموخته کارشناسی ارشد تصویرسازی، عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بومهن و عضو انجمن تصویرگران کتاب کودک ایران است. وی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1379 آغاز کرده است و تصویرگری بیش از 40 عنوان کتاب برای کودکان و نوجوانان را در کارنامه خود دارد.

رحیمی زاده تا کنون با شرکت در نمایشگاه‌های زیادی توانسته عناوین گوناگونی را کسب کند که از آن جمله می‌توان به، برنده جایزه سوم کنکور تومای ژاپن در سال 2002، برنده‌ی جایزه ویژه از ساتریاکن لهستان در سال 2004، برنده دو دوره جایزه و قلم بلورین جشنواره‌ی مطبوعات تهران در سال‌های 1380 و 1381 و دریافت لوح افتخار از نمایشگاه‌های گوناگون و عنوان‌های دیگر اشاره کرد.

گفتنی است: کارگاه آموزشی تصویرگری کتاب کودک و نوجوان اهواز با همکاری اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مرکز آفرینش‌های هنری کانون خوزستان و معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز از ساعت 10 تا 16 روز پنجشنبه 3 آبان 1397 در اهواز برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار