پنجمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای با حضور 5000دانش آموز دراسلامشهرافتتاح شد

اسلامشهر ( پانا ) - زنگ پنجمین دوره رقابت‌های المپیاد ورزشی دورن مدرسه‌ای در شهرستان اسلامشهر با حضور فرماندار ومسئولین در دبیرستان شاهدشهید کاظمی منطقه نواخته شد.

کد مطلب: ۸۶۵۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
پنجمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای با حضور 5000دانش آموز دراسلامشهرافتتاح شد

مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر در آئین افتتاحیه پنجمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای، اظهار داشت: توجه به امر ورزش یکی ازمهمترین سیاست‌ها و برنامه‌های آموزشی در مدارس است که توسط دولت اجرا می‌شود.

وی در ادامه افزود: توجه به امر ورزش و تندرستی باید از دوران کودکی و نوجوانی کلید بخورد تا در سنین بزرگسالی دارای روحیه با نشاط و بدنی سالم و با انرژی بود و از ابتلا به بیماری‌های گوناگونی که ناشی از عدم فعالیت‌های ورزشی می‌شود، پیشگیری کرد.

رئیس شورای ورزش شهرستان اسلامشهر، بیان کرد : توجه به ورزش همگانی و مقید شدن دانش آموزان در سنین مختلف به ورزش‌های تخصصی و قهرمانی باید در مدارس و پایه‌های اولیه رشد کودک شکل بگیرد.

مرسلپور خاطرنشان کرد: به منظور تشویق قهرمانان المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای، به دانش آموزانی که به مراحل قهرمانی منطقه‌ای و استانی و کشوری راه پیدا کنند و رتبه کسب نمایند، جوایز ارزنده‌ای ازسوی فرمانداری اهدا و مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر،نیز در سخنانی اظهار داشت: در پنجمین المپیاد دانش آموزی درون مدرسه‌ای درسطح شهرستان بیش از پنج هزار دانش آموز دختر و پسر در بیست رشته ورزشی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی در ادامه افزود: در چهارمین دوره المپیاد درون مدرسه‌ای دانش آموزان اسلامشهری توانستند، با غلبه برحریفان خود در مراحل منطقه‌ای و استانی به مرحله کشوری راه یابند و در 5 رشته ورزشی به مقام‌های برتر و قهرمانی برسند.

بنارتاکید کرد:امسال دانش آموزان ورزشکار دوره دوم ابتدایی و متوسطه دور دوم، در رشته‌های والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز، کشتی ، شطرنج، ژیمناستیک ، دو صحرانوردی و... با یکدیگر در سطح مدارس و منطقه با یکدیگر به رقابت میپردازند و برگزیدگان منطقه‌ای به مراحل استانی و کشوری راه خواهند یافت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهرستان اسلامشهر با وجود قهرمانان ورزشکار بسیاری در رشته‌های مختلف از پتانسیل و ظرفیت بالقوه‌ای برخوردار بوده و المپیاد دانش آموزی فرصت مناسبی برای رشد و شکوفایی استعدادهای ناشناخته و شناسایی نخبگان ورزشی منطقه است.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار