کسب مقام اول نهمین جشنواره فناوری نانو توسط دانش آموز خواجه از آذربایجان شرقی

تبریز(پانا)- با درخشش دانش آموزان استان در نهمین جشنواره دانش آموزی فناوری نانو، محدثه ارحمی خواجه مقام اول در بخش نقاشی و مقام اول داستان نویسی با موضوع « مسافر روزنه امید » را از پژوهش سرای دانش آموزی ابوعلی سینای خواجه کسب نمود.

کد مطلب: ۸۶۴۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام اول نهمین جشنواره فناوری نانو توسط دانش آموز خواجه از آذربایجان شرقی

16 نفر از دانش آموزان آذربایجان شرقی با 11 طرح در مرحله دوم نهمین جشنواره دانش آموزی نانو که در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد حضور یافتند که از بین آنها محدثه ارحمی خواجه مقام اول در بخش نقاشی و مقام اول داستان نویسی با موضوع « مسافر روزنه امید » را از پژوهش سرای دانش آموزی ابوعلی سینای خواجه کسب نمود.

عاشور اکرمی معاون آموزش متوسطه مدیرکل آموزش و پرورش استان و جهانگیری معاون استاندار آذربایجان شرقی و دکتر ابراهیمی از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی تبریز از غرفه دانش آموزان استان بازدید و ضن عرض خسته نباشید و خداقوت به اساتید و دانش آموزان عزیز از زحمات و تلاشهای آنها تقدیر و تشکر کرده و آرزوی پیروزی و موفقیت در تمام مراحل زندگی برای آنها کردند.

شایان ذکر است در نهمین جشنواره دانش آموزی فناوری نانو 300 اثر شرکت کرده بودند که از بین این طرح ها 110 طرح به مرحله اول جشنواره راه پیدا کرد که از این تعداد 65 طرح بعد از رقابت به مرحله دوم راه یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار