مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در مراسم بزرگداشت روز ملی پارالمپیک:

کار در مدارس استثنایی معامله با خداست

کرمان(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در مراسم بزرگداشت روز ملی پارالمپیک، گفت: دانش آموزان مدارس اسثتنایی در عرصه های مختلف خوش درخشده اند.

کد مطلب: ۸۶۴۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
کار در مدارس استثنایی معامله با خداست

احمد اسکندری در مراسم بزرگداشت روز ملی پارالمپیک در دبستان استثنایی حضرت مریم ضمن تشکر از تمامی حامیان مدارس استثنایی خصوصا بهزیستی استان گفت: نماد دلسوزی و از خود گذشتی و ایثار در معلمان استثنایی متبلور می شود.

وی افزود: اجرای مراسم بزرگداشت پارا المپیک باعث ایجاد انگیزه برای دانش آموزان معلول شده و سبب رشد پیش از پیش آنها در عرصه های مختلف می شود.

کسب مدال توسط دانش آموزان معلول نشان از توانمندی آنهاست .

المپیادهای درون مدرسه ای کار نو و جدیدی است که در دولت تدبری و امید کلید خورد و در تمامی مدارس اجرا می شود و باید باور داشته باشیم که ورزش از مهمترین برنامه ها باید باشد.

دانش آموزانی که نیاز به توجه ویژه دارند جز سرمایه های این نظام هستند و باید دست اندرکاران آموزش و پرورش به آنان توجه ویژه ای داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، تصریح کرد: امروزه جامعه ما نیاز به تحرک دارد و همه مسئولان به ویژه حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش باید به سمت تغییر نگرش‌های افراد جامعه حرکت کنند تا جامعه ای پر تحرک سالم و پویا داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار