رشد 31 درصدی مشارکت همدانی ها در جشن عاطفه ها

همدان (پانا) - مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان همدان گفت: امسال در مرحله دوم جشن عاطفه ها 590 میلیون تومان به صورت نقد و 660 میلیون تومان به صورت غیر نقدی جمع آوری شده است.

کد مطلب: ۸۶۴۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد
رشد 31 درصدی مشارکت همدانی ها در جشن عاطفه ها

پیمان ترکمانه بابیان اینکه در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها دو هزار پاکت در مدارس استان همدان توزیع شد، گفت: 590 میلیون تومان به‌صورت نقدی و 660 میلیون تومان به‌صورت غیر نقدی جمع‌آوری‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان همدان با اشاره به اینکه در سال جاری کمک‌های خیران در مرحله اول و دوم جشن عاطفه‌ها با 31 درصد رشد نسبت به سال گذشته همراه بوده است، ادامه داد: دو میلیارد و 753 میلیون تومان جمع‌آوری شده است.

وی ادامه داد: کمک‌ها در مرحله اول و دوم 916 میلیون تومان به‌صورت نقد و یک میلیارد و 837 میلیون تومان به‌صورت غیر نقدی بوده است.

ترکمانه همچنین با اشاره به جشن عاطفه‌ها در سال 96 گفت: دو میلیارد و 100 میلیون تومان جمع‌آوری شد که 760 میلیون تومان به‌صورت نقدی و یک میلیارد و 340 میلیون تومان به‌صورت غیر نقدی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان همدان با تأکید بر اینکه امسال کمک‌ها نسبت به سال گذشته با 31 درصد رشد همراه بوده است، افزود: کمک‌های نقدی با 21 درصد و کمک‌های غیر نقدی نیز با 37 درصد رشد همراه بوده است.

وی در پایان با تشکر از همراهی خیران و نیکوکاران با این نهاد، گفت: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در مرحله اول قبل از شروع سال تحصیلی به دست دانش‌آموزان نیازمند رسید و کمک‌های جمع‌آوری‌شده در مرحله دوم نیز در میان نیازمندان همان مدرسه توسط مدیر مدرسه تقسیم‌شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار