جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت در تایباد برگزار شد

تایباد (پانا) - جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، روحانیون و جمعی از مدیران دستگاههای اجرائی عضو جلسه و با حضور معاون فرمانداردر محل فرمانداری این شهر برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۳۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت در تایباد برگزار شد

معاون فرماندار تایباد دراین جلسه بیان کرد: شهدای انقلاب و خانواده معظم شهدا متعلق به تمامی آحاد جامعه می باشند. تلاش، در راستای حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز یک وظیفه همگانی است.
حامد قربانی با اشاره به جایگاه و منزلت خانواده معظم شهدا و ایثارگران گفت: تمامی افتخار و اقتدار امروز کشور مدیون ایثارگری شهدا است.

رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران تایباد دراین جلسه عنوان کرد: دیدار باخانواده های معزز شاهد و ایثارگر، برگزاری یادواره های شهدا در سایر مناسبت های طول سال، تجلیل از جانبازان، دیدار با روسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان با خانواده‌های جانبازان، برگزاری مراسم جشن در سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل(ع)، روز جانباز و تکریم ایثارگران وآزادگان، در راستای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت به همت مسئولین درشهرستان اجرا می گردد.

وی افزود: شهرستان مرزی تایباد علاوه برشهدای گمنام شهرستان ، 114شهید و 261 جانباز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

درادامه جلسه هرکدام از اعضا نظرات و پیش نهادات خود را درخصوص همکاری و تعامل بیشتر با کارگروه ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار