پیام مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به مناسبت فرا رسیدن هفته پیوند اولیا و مربیان

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به مناسبت فرا رسیدن هفته پیوند اولیا و مربیان پیامی منتشر کرد.

کد مطلب: ۸۶۳۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به مناسبت فرا رسیدن هفته پیوند اولیا و مربیان

در این پیام آمده است :

به نام خدا

فرا رسیدن هفته پیوند اولیا و مربیان، فرصت مناسبی برای بیان اهمیت همراهی، همدلی و همکاری بین دو نهاد مقدس و تاثیر گذار مدرسه و خانواده است. دو نهادی که نقش آشکاری در موفقیت فرآیند تعلیم و تربیت در جامعه ایفا می کنند. مشارکت والدین در فعالیت های آموزشی و تربیتی مدرسه، بستر مناسبی را برای برقراری تعامل فکری، مشورتی و تبادل نظر در مسائل مربوط به آموزش و پرورش دانش آموزان فراهم می کند و زمینه ارتقای شاخص های تعلیم و تربیت را هموار می سازد.

آگاهی والدین از مسائل تربیتی، علمی و اخلاقی فرزندانشان که در سایه مشارکت فعال با مدرسه حاصل می شود، سبب ارتقای حس مسئولیت پذیری و ایجاد پیوندهای انسانی و عاطفی بین اولیا و مربیان مدرسه می شود و امکان استفاده از امکانات معنوی و مهارتی والدین برای ارتقای سطح فعالیت های آموزشی، پرورشی و بهداشتی مدارس را برای تحقق اهداف عالی سند تحول آموزش و پرورش فراهم می کند.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن هفته پیوند اولیا و مربیان به فرهنگیان شریف و والدین دلسوز خوزستانی، امیدوارم در سایه هم افزایی دانش، تخصص و مهارت این عزیزان بتوانیم فردایی روشن را برای آینده سازان این استان رقم بزنیم.

محمد تقی زاده

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار