مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش:

اولیا دانش آموزان بایددرهمه ی عرصه های آموزش وپرورش مشارکت داشته باشند

آئین بزرگداشت هفته پیوند انجمن اولیا و مربیان استان البرز با حضور دکتر عباسپور مدیر کل محترم دفتر انجمن اولیا ومربیان وزارت وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۶۷۴۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از البرز: هفتمین مراسم بزرگداشت هفته پیوند اولیا و مربیان استان البرز با حضور دکترعباسپور مشاور محترم وزیر در امور خانواده و مدیر کل انجمن اولیا و مربیان وزارت متبوع در استان البرز برگزار شد.

مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: اولیاء دانش آموزان باید در همه ی عرصه های آموزش و پرورش مشارکت داشته باشند .

دکتر عباسپور درمراسم استانی هفته پیوند انجمن اولیاء ومربیان استان البرز که صبح چهارشنبه 26/مهرماه در کانون شهید فهمیده کرج برگزارشد، اظهارداشت: حداقل بیست و شش میلیون جمعیت کشور ما را اولیاء دانش آموزان تشکیل می دهند که باید از این ظرفیت عظیم در مدارس کشور به گونه ای مؤثر بهره برد .

وی افزود: اعتماد به اولیا و اعتماد به شهروندان، عامل مهمی در ادارۀ شهرها و کشور ، واحدهای اجتماعی و خانواده است.

دکتر عباسپور اظهار داشت :در صورتی که سازمان انجمن اولیاء و مربیان به عنوان یک سازمان و نهاد غیر دولتی جایگاه واقعی خود را در ساختار قانونی پیدا کند ، می تواند به عنوان پشتوانه ای قوی برای آموزش و پرورش عمل نماید.

وی به برداشت های نادرست اولیاء دانش آموزان از نقش انجمن ها در مدارس اشاره کرد و گفت: انجمن های اولیاء و مربیان مدارس علاوه بر مشارکت های مالی در حوزه های برنامه ریزی، نظارت و اجرا بر اساس وظایف قانونی خود می توانند منشأ اثر باشند .

عباسپور در پایان با تاکید بر اجرای سند تحول بنیادین اظهار داشت: در سند تحول بنیادین تصریح شده است که انجمن های اولیا و مربیان باید از سطح برنامه ریزی تا اجرا نقش خود را ایفا نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار