حجتی:رقم پیشنهادی قیمت خرید تضمینی گندم در انتظار تصمیم شورای عالی اقتصاد است

تهران (پانا) - وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد که اعلام آخرین قیمت قیمت خرید تضمینی گندم از سوی این وزارتخانه در انتظار تصمیم شورای عالی اقتصاد است.

کد مطلب: ۸۶۳۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
حجتی:رقم پیشنهادی قیمت خرید تضمینی گندم در انتظار تصمیم شورای عالی اقتصاد است

محمود حجتی در حاشیه نشست امروز (چهارشنبه) هیات دولت درمورد قیمت خرید تضمینی گندم اظهار کرد: «ما هم منتظر اعلام نهایی قیمت گندم هستیم. این مسئله باید در شورای عالی اقتصاد مطرح شود. امیدواریم دبیرخانه شورای عالی اقتصاد که در سازمان برنامه و بودجه قرار دارد پیشنهاد خود را به شورا ارائه داده و این قیمت هرچه زودتر تصویب شود.»

او ادامه داد: «حدود 2 هفته قبل مکاتبه‌ای با معاون اول رئیس‌جمهوری داشتیم. آقای جهانگیری بر لزوم تعیین‌وتکلیف هرچه زودتر قیمت خرید تضمینی گندم تاکید کرده و به سازمان برنامه ابلاغ کردند که ظرف یک هفته جلسه برگزار شود. امیدواریم هر چه زودتر این جلسه برگزار شود.»

وزیر جهاد کشاورزی در ادامه در مورد این که آیا وزارت جهاد کشاورزی خود قیمتی را پیشنهاد داده است یا خیر، بیان کرد: «براساس قانون ما موظف هستیم پیشنهادات خود را برای کشت‌‌های پاییزه به دبیرخانه شورای عالی اقتصاد تقدیم کنیم تا بررسی شود و سپس آنها نتایج پیشنهادات و بررسی‌‌هایشان را به شورای عالی اقتصاد بدهند.»

حجتی ادامه داد: «ما منتظر هستیم که ببینیم شورای عالی اقتصاد چه تصمیمی می‌گیرد و چه اعداد و ارقامی را اعلام می‌‌کند تا خدایی ناکرده با تفاوت اعداد و ارقام روبه‌رو نباشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار