مدیرآموزش و پرورش استان خبرداد:

ارتقاء رتبه آموزش و پرورش مسجد سلیمان از ۱۹ به ۱۴

مسجدسلیمان(پانا) - با تلاش فرهنگیان رتبه آموزش و پرورش از ۱۹ به ۱۴ و میانگین معدل در امتحانات نهایی نیز بیش از ۱ و نیم نمره ارتقاء یافت، همچنین پذیرفته شدن بیش از ۱۰ نفر در رشته های پزشکی و بالغ بر ۲۵۰ نفر در دانشگاه‌های دولتی گزارش شده است.

کد مطلب: ۸۶۲۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
ارتقاء رتبه آموزش و پرورش مسجد سلیمان  از ۱۹ به ۱۴

جانمراد داوودی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان اعلام کرد با تلاش همکاران رتبه آموزش و پرورش از ۱۹ به ۱۴ و میانگین معدل در امتحانات نهایی نیز بیش از ۱ و نیم نمره ارتقاء یافت، همچنین پذیرفته شدن بیش از ۱۰ نفر در رشته های پزشکی و بالغ بر ۲۵۰ نفر در دانشگاههای دولتی گزارش شده است. جانمراد داودی گفت: با وجود بالغ بر ۲۵ هزار دانش آموز و بیش از ۱۸۰۰ پرسنل، آموزش و پرورش مسجدسلیمان برنامه محور پیش رفته است که این حاصل زحمات همه همکاران می باشد.

رئیس اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان همچنین از افتتاح دو مدرسه شبانه روزی و ۱ مدرسه ۵ کلاسه در روستا همچنین ساخت ۱ مدرسه ۹ کلاسه توسط خیر مدرسه ساز طی چند ماه آینده خبر داد. وی همچنین از تجهیز استخر آموزش و پرورش با بودجه ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: این پروژه در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد .

وی در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با کمبود معلم در شهرستان گفت: با توجه به جذب نیروها در سال گذشته در مقطع ابتدایی و متوسطه اول مشکلی وجود ندارد در متوسطه دوم نیز کمبود نیروی زن وجود ندارد اما در قسمت مردان در رشته های علوم پایه با کمبود نیرو مواجه هستیم. اما با برنامه ریزی های انجام شده هیچ کلاسی در هیچ مدرسه ای در حال حاضر بدون معلم نیست .

وی با بیان این که در بعضی از روستاها مدارس را با ۵ الی۶ نفر راه اندازی کرده ایم گفت: همه تلاش ما علاوه بر اخلاق مداری ارتقاء سطح آموزشی دانش آموزان بوده است. ایشان ادامه داد: زمانی که بنده به عنوان رئیس اداره فعالیت خودم را آغاز کردم رتبه آموزش و پرورش ۱۹ بود که با تلاش همکاران ما به ۱۴ ارتقاء یافت و میانگین معدل در امتحانات نهایی نیز بیش از ۱ و نیم نمره افزایش معدل یافت و تا این لحظه پذیرفته شدن بیش از ۱۰ نفر در رشته های پزشکی و بالغ بر ۲۰۰ نفر در دانشگاههای دولتی به ما گزارش شده است .

داودی در پایان سخنان خود گفت: از نگاه ویژه نماینده محترم مردم مسجدسلیمان به رفع مشکلات آموزش و پرورش شهرستان، مدیرکل محترم آموزش و پرورش خوزستان، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به دلیل همکاری خوب با اداره آموزش و پرورش، و همه همکاران گرامی ام در اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان تشکر می کنم و بار دیگر از همه خیرین می خواهم نگاه شان را به بحث آموزش و پرورش جدی تر کنند چرا که آموزش و پرورش نقش تعیین کننده ای در جامعه و فردای فرزندان ما خواهند داشت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار