موفقیت چشمگیر معاونت پژوهش و برنامه ریزی منابع انسانی لرستان در جشنواره تجلیل از شهید حججی

خرم آباد ( پانا ) - در راستای تکریم بزرگداشت نام و یاد شهید مقاوم و مدافع حرم سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت متبوع اقدام به برگزاری و فراخوانی مسابقه ملی نخستین جشنواره شهید حججی هنرجوی دیروز، هنرآموز مدافع حرم در سطح کشور نموده که استان لرستان موفق به کسب رتبه اول در رشته نقاشی و اثر متنی شده است .

کد مطلب: ۸۶۲۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت چشمگیر معاونت پژوهش و برنامه ریزی منابع انسانی  لرستان در جشنواره تجلیل از شهید حججی

معاونت پژوهش و برنامه ریزی آموزش وپرورش لرستان با تبریک این موفقیت چشمگیر، در نخسیتن جشنواره شهید حججی گفت: برگزاری نخستین جشنواره شهید حججی کاری بسیار مهم و با ارزشی است چرا که امروز هرچه بدست آورده ایم از برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی ایران است و همه احاد بخصوص دستگاه تعلیم و تربیت وظیفه داریم یاد و خاطره ی شهدا را همواره زنده نگه داریم.

علی عبدی پور گفت: سازمان پژوهش و برنامه ریزی کشور قصد دارد نام و یاد شهید مقاوم شهید حججی را در کتاب های آموزشی ثبت و ضبط نماید و به همین دلیل اقدام به برگزاری نخستین جشنواره این شهید والا مقام نموده که بتوانیم بهترین اثار و مقالات برگزیده برای درج در کتاب های درسی و چاپ در مجلات رشد انتخاب شود .

معاونت پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش وپرورش استان لرستان، افزود :گروه تحلیل محتوای آموزشی و پرورشی با اطلاع رسانی گسترده در سطح استان جهت مشارکت همکاران فرهنگی و دانش آموزان دراین جشنواره موفق شده تعداد 422 اثر با موضوع، متن درسی ، مقاله، نقاشی، عکس، فیلم و شعر را به دبیرخانه وزارت ارسال نماید . که پس از داوری توسط وزارت متبوع ، استان لرستان از نظر محتوایی و آثار متعدد و بارزش موفق شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار