برگزاری نمایشگاه کشفیات فرماندهی انتظامی شرق استان تهران در پیشوا

پیشوا (پانا) - به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی ،نمایشگاه کشفیات فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران در شهرستان پیشوا برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۱۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  نمایشگاه کشفیات فرماندهی انتظامی شرق استان تهران در پیشوا

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در حاشیه برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: مهمترین وظیفه پلیس حفظ و استقرار امنیت پایدار در جامعه است و در این مسیر همراهی مردم به عنوان مهمترین پشتوانه اجتماعی را با خود به همراه دارد.

سردار عبدالرضا ناظری با اشاره به دستاوردهای فرماندهی انتظامی شرق از مهرماه سال گذشته تا مهرماه امسال افزود: کاهش هفت درصدی سرقت های کلان، کاهش دوازده درصدی سرقت منزل ، 46 درصدی سرقت مسلحانه و نیز کاهش شانزده درصدی سرقت به عنف نتیجه گوشه ای از تلاش های پرسنل انتظامی شرق استان تهران است.

وی با اشاره به اجرای طرح تجمیع واحدهای پلیس 110 درستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت:طی یکسال گذشته شهروندان شرق تهرن سیصد ویازده هزار تماس با فوریت های پلیس صد وده تماس گرفته اند که از این تعداد 224 هزار مورد عملیاتی شده است.

ناظری یکی از مهمترین مأموریت های فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران را مبارزه با قاچاق کالا اعلام و تصریح کرد:طی یکسال گذشته بیش از یک هزار و 656 میلیارد ریال کالای قاچاق در این بخش از استان تهران کشف شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش ریالی یکصدویک درصد رشد داشته است.

شایان ذکر است ،در نمایشگاه فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران در شهرستان پیشوا ، کشفیات نیروی انتظامی شرق در حوزه مواد مخدر ، مشروبات الکلی ،سوخت ،لوازم سرقتی ، سلاح های سرد مربوط به دستگیری اشرار ومخلان نظم و امنیت و کالاهای قاچاق در معرض دید عموم قرار گرفته است.

/خبرنگار:سما شاهوار/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار