مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جمع همیاران پلیس :

نهادینه سازی فرهنگ صحیح ترافیکی نیازمند مشارکت مردم در اجرای قوانین است

مشهد (پانا)- همایش همیاران پلیس،فرهنگیاران ترافیک با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین استان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۰۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
نهادینه سازی فرهنگ صحیح ترافیکی نیازمند مشارکت مردم در اجرای قوانین است

قاسمعلی خدابنده مدیر کل این سازمان در جمع دانش آموزان همیار پلیس اظهار کرد:امنیت یکی از مسائل بسیار مهم هر جامعه است که نیروی انتظامی در جامعه ما ابعاد مختلف عهده دار این مسئولیت بزرگ است.

وی مشارکت مردم در اجرای فعالیت ها اجتماعی را یکی از شاخص های توسعه یافتگی دانست و افزود:برای ایجاد فرهنگ ترافیکی صحیح و ایمن لازم است مشارکت مردم افزایش یابد،مردم در اجرای قوانین همت بگمارند و به عنوان افرادی جامعه پذیر قوانین راهنمایی رانندگی را محترم بشمارند چرا که دست یابی به این هدف به تنهایی از حاکمیت و پلیس ساخته نیست ولی اگر مشارکت مردم را همراه داشته باشد این مهم دست یافتنی خواهد بود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در ادامه تصریح کرد:آمار های رسمی نشان می دهد از زمان مشارکت همیاران پلیس بیش از 17 /9درصد باعث کاهش سوانح جاده ای شده است.

خدابنده با تاکید بر لزوم آموزش صحیح برای رعایت قوانین گفت:از 1 میلیون و 220 هزار دانش آموز بالغ بر 240 هزار دانش آموز در دوره های ابتدایی و متوسطه اول در طرح های پلیس مشارکت دارند،همچنین 53 هزار نفر از همکاران ما نیز فرهنگ یار ترافیک هستند و در مجموع 293 هزار نفر فرهنگی و دانش آموز در راستای ترویج و نهادینه سازی فرهنگ درست ترافیک در این طرح ها مشارکت می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار