فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل:

بیش از ۱۰۰ هزار همیار پلیس در اردبیل فعال شدند

اردبیل (پانا) - فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ هزار همیار پلیس در اردبیل فعالیت می‌کنند

کد مطلب: ۸۶۰۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۱۰۰ هزار همیار پلیس در اردبیل فعال شدند

سردار حسین عبدی در آیین تجلیل از طلایه‌داران و فرهنگیان ترافیک و رانندگان نمونه در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 100 هزار همیار پلیس در اردبیل فعالیت می‌کنند که مشارکت و همکاری با نیروی انتظامی استان دارند .

وی با اشاره به این که یکی از اولویت‌های اساسی نیروی انتظامی مردمی بودن و مشارکت مردمی است گفت: در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده و برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام داده‌ایم .

فرمانده نیروی انتظامی استان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: این هفته فرصت مناسبی برای قدردانی از زحمات نیروهایی است که شبانه‌روز برای امنیت مملکت تلاش می‌کنند .

عبدی بیان کرد: کاهش ترافیک و برنامه‌ریزی برای کاهش تلفات جاده‌ای امری مهم است و تصادفات درون شهری و فوتی در استان کاهش یافته که نیاز است برنامه‌ریزی منسجم انجام شود .

وی اظهار کرد : علاوه بر نیروی انتظامی دستگاه‌های دیگر در کاهش تصادفات جاده‌ای نقش اساسی دارند که باید بتوانیم با هماهنگی لازم تصافات جاده‌ای را به حداقل برسانیم .

معاون عمرانی استاندار اردبیل نیز با اشاره به تلاش نیروی انتظامی در برقراری امنیت گفت: در سایه رشادت‌های نیروی انتظامی امنیت و اقتدار همه‌جانبه در کشورمان رقم خورده است .

بهروز ندایی افزود : نیروی انتظامی در مسئولیت‌های مختلف فعالیت دارد و رسالتی خطیر و حساس دارد که برای امنیت این کشور تلاش همه‌جانبه‌ای دارد .

وی از برنامه‌ ریزی برای مدیریت ترافیک در استان خبر داد و گفت: در این زمینه علاوه بر نیروی انتظای دستگاه‌های متولی نیز باید مشارکت کنند .

فرماندار اردبیل نیز امنیت را مهم‌ترین مسئله کشور دانست و گفت: در سایه تلاش نیروهای انتظامی کشورمان به اقتدار همه‌جانبه دست یافته .

جواد زنجانی از برگزاری جلسات شورای ترافیک در اردبیل خبر داد و افزود: باید فرهنگ‌سازی و آموزش مبنای کار قرار گیرد تا شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای باشیم .

وی ظرفیت آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها را در ارتباط با فرهنگ‌سازی مهم عنوان کرد و گفت: باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌های مناسبی انجام شود .

رییس پلیس راهور استان نیز گفت: پلیس راهور استان اردبیل به مناسبت هفته نیروی انتظامی برنامه‌های مختلفی اجرا کرده و رتبه شاخص کشور را به خود اختصاص داده است .

سرهنگ رحیم آقامحمدی از فعالیت 30 مرکز آموزش راهنمایی و رانندگی خبر داد و گفت: آموزش یکی از اولویت‌های پلیس راه است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار