شب نشینی «فرزاد موتمن» در رادیو تهران

تهران (پانا) - برنامه «نقطه سرشب» امشب از ساعت 22 با حضور فرزاد موتمن روی آنتن رادیو تهران می رود.

کد مطلب: ۸۶۰۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
شب نشینی «فرزاد موتمن» در رادیو تهران

برنامه نقطه سرشب یکشنبه ها با کارگردانان و بازیگران فیلم های درحال اکران سینما گفت وگو خواهد شد. علاوه بر صحبت با عوامل فیلم های سینمایی هر هفته یک موضوع در سینما به چالش کشیده می شود. شب نشینی امشب رادیو تهران با حضور فرزاد موتمن است.

فرزاد موتمن در سال 1336 در تهران متولد شد و دوران کودکی و نوجوانی را در مناطق نفت خیز جنوب گذارنده است. بعد از اتمام تحصیلات متوسطه به ایالت متحده رفت و تحصیلات خود را در رشته سینما نیمه تمام رها کرد و به ایران بازگشت. پس از آن به عکاسی و فیلمبرداری پرداخت و مستندسازی را نیز تجربه کرد. او در سال 1378 به ساخت فیلم های سینمایی پرداخت و در کنار فیلمسازی به تدریس در دانشگاه سوره نیز مشغول شد.

او فیلم «آخرین بار کِی سحر را دیدی؟»، فیلم سینمایی «سراسر شب»،«هفت پرده»، «شب‌های روشن»،«صداها» «باج‌خور» و «پوپک و مش ماشالله»در کارنامه کاری خود دارد.

برنامه نقطه سرشب شب های یکشنبه از ساعت 22 در حوزه سینما و زیر عنوان سینما تهران تهیه و از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز پخش می شود. اسماعیل باستانی تهیه کننده، وحید رونقی گوینده و محمدرضا مقدسیان کارشناس ومنتقد این برنامه رادیویی است که تقدیم حضور مخاطبان می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار