مدیر آموزش و پرورش شهریار :

اصل مهم در آموزش و پرورش توجه به تربیت و آموزش متوازن است

شهریار (پانا) - آئین اختتامیه نمایشگاه مهر عاشورایی و تقدیر از فعالان این عرصه با حضور فرماندار ،جانشین فرماندهی سپاه و مدیر و اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش شهریار برگزار شد .

کد مطلب: ۸۶۰۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد
اصل مهم در آموزش و پرورش توجه به تربیت و آموزش  متوازن است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار در این مراسم اظهار کرد: امروز اصل مهم در آموزش و پرورش توجه به تربیت و آموزش متوازن است که در کنار علم و آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای است و باید جوانب مختلف وجودی دانش‌آموزان مورد توجه قرار گیرد.

مجید پارسا ادامه داد: باید مراقب بود که دانش‌آموزان درگیر فضای مجازی نشوند و به رشد متوازن ابعاد یک دانش‌آموز بیشتر اقدام شود چرا که برخی دانش‌آموزان تک ‌بُعدی رشد می‌کنند که در مدرسه تیزهوشان گاهی مشاهده می‌شود که در عین رشد علمی خوب از دانش‌آموز متأسفانه در حوزه تربیت اجتماعی تلاش چندانی صورت نمی‌گیرد و این یک آسیب اجتماعی است.

وی بیان کرد: رشد تربیتی فرزندان باید در کنار آموزش فناوری و تکنولوژی روز مورد توجه قرار گیرد تا بتوان دانش‌آموزانی را تحویل جامعه داد که هم از لحاظ تربیتی و هم از لحاظ علمی رشد کرده باشند و این خود جامعه‌ای را می‌سازد که عدالت اجتماعی همان‌طور که باید و شاید توزیع می‌شود.

پارسا با اشاره به افزایش 10 هزار نفری جمعیت دانش‌آموزان شهریاری در سال تحصیلی جدید افزود: با تدابیری که اندیشیده شده در حال حاضر از لحاظ فضای فیزیکی و کمبود معلم در کلاس های درس مشکلی جدی وجود ندارد اما برای افزایش زیرساخت‌های فرهنگی و آموزشی 19 پروژه را در دست اقدام داریم که 6 پروژه در مهرماه آماده تحویل شد و 4 پروژه نیز تحویل گرفته شده و 2 پروژه دیگر نیز ترمیم شد و امروز در سیکل خدماتی ما قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: امروز شهرستان شهریار با همه سختی‌ها دارای هنرستان تربیت‌بدنی و همچنین هنرستان معارف است که سبب شده مشکلات بسیاری از دانش‌آموزان برطرف شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار با اشاره به تراکم دانش‌آموزی در شهریار تاکید کرد: افزایش جمعیتی در شهریار تا حدودی چالش‌برانگیز شده است اما با تدابیر صورت گرفته امروز با تراکم دانش‌آموزی 31 نفری روبرو هستیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار