فرماندار اسلامشهر:

ایران اسلامی به مدیرانی نیاز دارد که با روحیه جهادی به مردم خدمت کنند

اسلامشهر (پانا) - فرماندار شهرستان اسلامشهر در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان گفت: شهرستان اسلامشهر قطب تولید کفش ورزشی در سطح کشور است و بیش از ۵۰۰ واحد تولید کفش در شهرستان فعال هستند.

کد مطلب: ۸۵۹۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد
ایران اسلامی به مدیرانی نیاز دارد که با روحیه جهادی به مردم خدمت کنند

مسعود مرسلپور در رابطه با پیروزی کشورمان دردادگاه لاهه اظهار کرد: وقتی یک آمریکایی که قاضی این پرونده حقوقی بود علیه کشورش رای صادر می کند، این امر نشان دهنده کارایی ابزار دیپلماسی فعال در مواجهه با بحران های سیاسی و ادله حقوقی مستند و مستدل دولت تدبیر و امید در مقابل زورگویی ها آمریکا است.
وی در ادامه به سخنان توام با منطق و عقلانیت رئیس جمهور کشورمان درمجمع عمومی سازمان ملل و مورد تمسخر قرار گرفتن سخنان ترامپ اشاره کرد و افزود:در جلسه شورای امنیت نیز رئیس جمهور آمریکا با تمام قلدری هایش نتوانست اعضای این شورا را در خصوص برجام با خود همراه کند.
مرسلپور ادامه داد: کسب این توفیقات در عرصه بین الملل در کنار دستگیری تعدادی از عوامل سرویس های جاسوسی برخی کشورها که ماموریت داشتند در بازار ارز و سکه کشور بحران ایجاد کنند و همچنین حملات موشکی سپاه پاسداران به مقرر تروریست های داعش که با مجوز شورای امنیت کشور رخ داد، باعث شد تا شاهد تحولات مثبت در بازار ارز در روزهای اخیر باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مسئولان ادارات و دستگاههای اجرائی شهرستان باید با درک شرایط این روزهای کشور با سعه صدر بیشتری با مردم بویژه تولیدکنندگان و صنعتگران برخورد کنند، تصریح کرد: باید نهایت تعامل و همکاری با تولیدیها و واحدهای صنعتی صورت گیرد تا خدای نکرده شاهد تعطیلی واحدی در اسلامشهر نباشیم.
فرماندار اسلامشهر تاکید کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و رئیس جمهور کشورمان بیان کردند کشورمان این روزها به مدیرانی نیاز دارد که با روحیه جهادی به مردم خدمت کنند.
وی در ادامه این جلسه با بیان اینکه دستگاههای خدماتی شهرستان همکاری مناسبی با تولیدکنندگان اسلامشهر داشتند گفت: بر اساس بخشنامه دولت در سال گذشته تامین اجتماعی اسلامشهر ۱۴۰ میلیارد تومان بخشودگی جرائم برای واحدهای تولیدی، صنعتی و صنفی شهرستان لحاظ کرده که رقم قابل توجهی است. همچنین بسیاری از این واحدها از امتیاز تقسیط بدهی های خود استفاده کرده اند.
مرسلپور همچنین با بیان اینکه شهرستان اسلامشهر قطب تولید کفش بویژه کتونی های ورزشی در سطح کشور است و بیش از ۵۰۰ واحد تولید کفش در شهرستان فعال هستند ، خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات عمده این واحدها تامین مواد اولیه بود که با رایزنی های صورت گرفته با وزیر صنعت، معدن و تجارت بزودی اتفاقات مثبتی در این زمینه صورت خواهد گرفت.
شایان ذکر است ،در این جلسه تعدادی از صاحبان صنایع و متولیان واحدهای تولیدی و صنعتی اسلامشهر به بیان مشکلات و مسائل خود پرداختند و تصمیماتی برای رفع این مشکلات در ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان اتخاذ شد.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار