استاندار آذربایجان غربی:

دور چهارم سفر های استانی باعث تقویت روحیه خدمتگزاری در کشور شده است

خبرگزاری پانا: استاندار آذربایجان غربی گفت: دور چهارم سفر های استانی ریاست محترم جمهوری و هیات دولت به استان ها باعث ایجاد روح تازه خدمتگزاری در کالبد اجرایی کشور شده است.

کد مطلب: ۸۵۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، وحید جلال زاده در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در محل سالن شماره یک استانداری ترتیب یافت با اشاره به این که دستگاههای اجرایی استان باید بر اساس داشته ها و ظرفیت های خود برنامه ریزی های مختلف را انجام دهند؛ اظهار داشت: لزوم وجود نگاه درون سازمانی برای انجام فعالیت های مختلف و توجه بیش از پیش به نیروی انسانی نکاتی است که باید در سیاست گذاری های مختلف مورد توجه قرار گیرد .

جلال زاده با اشاره به ایجاد حماسه سیاسی و اقتصادی در دستگاههای مختلف اجرایی استان خاطر نشان نمود: لزوم توجه به ابتکارات و نوآوری های مختلف در ایجاد حماسه در بخش های مختلف حقیقتی است که باید با فعالیت های مختلف کارشناسی شده محقق شود .
وقت گذاری ، نظارت بیشتر و خلاقیت ، 3 عامل مهم در ایجاد حماسه اقتصادی
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به این که برای خلق حماسه سیاسی و اقتصادی در استان باید شرایط حماسه آفرینی را در خود ایجاد و تقویت کنیم افزود: وقت گذاری ، نظارت بیشتر و خلاقیت عواملی هستند که می توانند در این حماسه آفرینی موثو واقع شوند :
وی در ادامه با اشاره به اقدامات مختلف دولت های نهم و دهم در حوزه های اقتصادی و اجتماعی افزود: اقدامات مختلف از جمله هدفمندی یارانه ها ، کنترل مصرف سوخت در کشور ، مساکن مهر و پروژه های مختلف در حوزه راه را می توان از جمله اقدامات موثر دولت در زمینه های مختلف اقتصادی دانست .
استاندار آذربایجان غربی خاطر نشان نمود: کسی می تواند امانت دار خون شهدا و ادامه دهند راه آنان باشد که با برنامه ریزی های مختلف کارهای خلاقانه و حماسی صورت دهد .
مقام عالی استان حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی را در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مهم دانست و گفت: نمایندگان با حضور خود در جلسات شورای برنامه ریزی و توسعه استان بیش از پیش با مسائل مختلف اقتصادی استان آشنا می شوند و این آشنایی سبب خواهد شد تا در وضع قوانین مختلف این مسائل را مد نظر خود قرار دهند .
وی دور چهارم سفر های استانی ریاست محترم جمهوری و هیات دولت را به استان ها باعث ایجاد روح تازه خدمتگزاری در کالبد اجرایی کشور دانست و گفت: این سفر لیست جدیدی از کارهای مختلف اجرایی را برای دستگاهها به دنبال داشت و تخصیص اعتبار برای دو کارگروه معدن و کشاورزی استان و توجه به آن نشانی بر این مدعاست .
استاندار آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود با قدردانی از حضور گسترده و با شکوه مردم در استقبال از ریاست محترم جمهوری در ارومیه خاطر نشان نمود: مردم ارومیه همانند دوم بهمن ماه که پیش قراول نهضت انقلاب اسلامی بودند در 15 اردیبهشت سال جاری نیز نشان دادند پشتیبان ارزش ها و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و حماسه سیاسی را در آن روز رقم زده و در روز انتخابات 24 خرداد ماه امسال این حماسه آفرینی را دوباره تکرار خواهند کرد .
معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در رابطه با خلق حماسه اقتصادی گفت: رونق و تقویت تولید ملی ، کاهش وابستگی بودجه ، توجه به اقتصاد مقاومتی و حرکت یک قدم جلوتر از نقشه ی دشمن از جمله ی محور هایی است که مقام معطم رهبری در رابطه با حماسه ی اقتصادی بیان کرده اند .
دیزج نژاد ادامه داد : مشارکت پرشور در انتخابات پیش رو ، حمایت از تولید کنندگان در حوزه های مختلف ، توجه به صرفه جویی در مصرف انرژی ، مصرف کالای ایرانی ، فعال کردن واحد های نیمه فعال اقتصادی ، توجه ویژه به بخش کشاورزی به عنوان یکی از محور های اصلی توسعه ی اقتصادی ، هدایت نقدینگی استان در جهت توسعه ی اقتصادی استان از جمله فعالیت هایی است که می توان در زمینه ی ایجاد حماسه ی اقتصادی عملیاتی نمود .
ناظر شوراهای برنامه ریزی و توسعه استان ها نیز در این جلسه با اشاره به این که برنامه ریزی در فعالیت های مختلف اجرایی باعث تمرکز زدایی در این امور می شود گفت: استان آذربایجان غربی با مدیریت استاندار ولایی و بسیجی این استان در ارتباط با برنامه ریزی جزء استان های تراز اول کشور محسوب می شود .
قائمی با اشاره به این که در دین مبین اسلام نیز بر برنامه ریزی در امور مختلف تاکید شده است ادامه داد: برنامه ریزی به معنی تنظیم ارتباط منطقی میان انسان ، فعالیت و فضا است و تعادل بخشی در بخش های مختلف با ایجاد شورای برنامه ریزی و توسعه محقق می شود .
دکتر حسینی صدر نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به این که با توجه به شرایط موجود باید حماسه سیاسی و اقتصادی رقم بخورد افزود: مدیران دستگاههای مختلف در استان باید در جهت خلق این حماسه عزم خود را جزم کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار