باید از ظرفیت‌های فرهنگی نیشابور برای توسعه بهره برد

نیشابور (پانا) - اعضای شورای اسلامی شهر در دیدار با مشاور مدیرکل ورئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور در نشستی مشترک برای توسعه مسائل فرهنگی واستفاده از ظرفیت های فرهنگی این شهر تبادل نظر کردند

کد مطلب: ۸۵۹۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد
باید از ظرفیت‌های فرهنگی نیشابور برای توسعه بهره برد

مشاور مدیرکل و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور در این دیدار اظهارکرد: بخش اعظم فعالیت های کاری من در انجمن مفاخر استان مربوط به نیشابور بوده است و این حاکی از ظرفیت های فرهنگی فراوان این شهر است.

غلامحسین علیپور افزود: متناسب با جایگاهی که نیشابور دارد مطالبات مردم و اهالی فرهنگ در این شهر فراوان است و طبیعتاً با حمایت دستگاه های متولی و مجری در حوزه فرهنگ از جمله شورا و شهرداری می توان تا حدودی زیادی به مطالبات به حق مردم در این بخش پاسخ داد.

هادی درودی، رئیس شورای اسلامی شهر نیشابور نیز خاطرنشان کرد:پیشبرد برنامه های فرهنگی در حوزه شهری، نیاز به برنامه ریزی اصولی و حرکت جمعی موثر داردو شورای اسلامی شهر نیشابور آمادگی دارد تا متناسب با ظرفیت های قانونی پیش رو، نسبت به تسهیل این شرایط کمک کند.

محمد حسن زرندی، رئیس کمیسیون مشارکت های اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر نیشابور نیز عنوان کرد: باید از ظرفیت های بخش خصوصی در پیشبرد برنامه های فرهنگی بهره بردوبه طور حتم بودجه و منابع دولتی محدود است و لذا تنها راه پیش رو بهره گیری درست و اصولی از ظرفیت بخش خصوصی است.

مجتبی باری، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر نیشابور نیز با اشاره به بخشی از دغدغه ها و مطالبات دوستداران فرهنگ و هنر تصریح کرد: به طور حتم می توان با یک هم افزایی منطقی و بهره گیری صحیح از توان مردم، ظرفیت های فرهنگی موجود را در خدمت توسعه نیشابور درآورد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار