استاندار خراسان شمالی :

مغز و اندیشه ، سرمایه شما دانش آموزان است

بجنورد (پانا)-استاندار خراسان شمالی در آیین افتتاح همزمان 22 پروژه آموزشی ،فرهنگی و ورزشی استان در مراسم افتتاحیه دبستان امام هادی (ع) باقرخان بجنورد گفت:سرمایه اصلی و مهم دانش آموز مغز و فکر اوست.

کد مطلب: ۸۵۸۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
مغز و اندیشه ، سرمایه شما دانش آموزان است

محمد رضا خباز، استاندار خراسان شمالی با اشاره به نعمات خداوند ، گفت: خداوند همه بشر را برای بالا ترین رشد وترقی آفریده است که مغز و اندیشه هر انسان باعث این رشد می شود و همچنین سرمایه اش نیز تلقی می شود ، که برخلاف فانی بودن پول و ثروت ، این سرمایه پایدار است .

خباز، با اشاره به نقش تزکیه بر علم ، گفت: تزکیه بر علم مقدم است و اگر انسان بر هوای نفس خود مسلط شود میتواند انسان خدمتگزار در جامعه باشد .

استاندار خراسان شمالی با اشاره به نقش نفس اماره درسقوط و انحطاط زندگی انسان گفت: نفس اماره انسان را به سوی بدیها می کشاند که در وجود همه انسان ها است و تنها راه مهار کردن نفس اماره ، مطالعه و درس خواندن است .

خباز ، با تأکید بر نماز اول وقت واصول مطالعه صحیح ، گفت: با مطالعه صحیح میشود سکوی بلند علمی و معنوی را مشاهده کرد و عالم شد و اگر عالم شویم هیچ کس نمیتواند ما را تحت سیطره خود قرار ده و استثمار و استعمار هم نمی شویم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار