حضور دارنده رتبه دوم منطقه‌ای کنکور سراسری و مدیر موفق سراوانی در برنامه مدرسه ایران

تهران (پانا) - در ادامه سلسله برنامه‌های استودیو الفبا دانش‌آموز دارنده رتبه دو منطقه‌ای در کنکور سراسری رشته علوم انسانی و مدیر مدرسه نمونه و موفق سراوانی در برنامه مدرسه ایران حضور یافتند.

کد مطلب: ۸۵۸۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
حضور دارنده رتبه دوم منطقه‌ای کنکور سراسری و مدیر موفق سراوانی در برنامه مدرسه ایران

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، عصر امروز در ادامه سلسله برنامه‌های مدرسه ایران استودیو الفبا، دانش‌آموز عبدالله رئیسی دارای رتبه دوم کنکور سراسری رشته علوم انسانی از استان سیستان و بلوچستان از سراوان استان سیستان و همچنین نظرمحمداربابی مدیر موفق مدرسه نمونه شهید مطهری سراوان با حضور در استودیو الفبا در گفت‌وگوی مدرسه ایران با حضور مرتضی نظری رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی شرکت کردند.

عبدالله رئیسی؛ چون به معلمی علاقه دارم تا اولویت چهارم همه را معلمی را انتخاب کردم.

رئیسی در این گفت‌وگو گفت: نحوه تدریس دبیران و برنامه‌های خوب مدرسه و اعتمادی به نفسی که مدرسه در من ایجاد کرد از عوامل موفقیتم در کنکور سراسری است

او افزود: از هیچ موسسه علمی استفاده نکردم، جز دانش‌آموزان شبانه روزی مدرسه نمونه شهید مطهری بودم .

توصیه‌ام به دانش‌آموزان؛ خودتان را باور کنید خودتان را پیدا کنید با خود باوری می‌توانید موفق شوید همه استعداد دارند.

نو دانشجومعلم شادبودن دانش‌آموزان راحاصل ارتباط صمیمی دانش‌آموزان ومعلمان دانست و ادامه داد: همکاری دانش‌آموزان، اولیا و مدرسه می‌تواند موفقیت‌های بزرگی را در پی داشته باشد، لذا دانش‌آموزان باید هر یک با خودشان سنجیده شوند از تلاش های وزیر تشکر ویژه دارم از مدیر مدیرکل و سایر معلمان و خانواده تشکر می‌کنم.

رئیسی افزود: چون به معلمی علاقه دارم این رشته را انتخاب کردم در فرم انتخاب رشته تا اولویت چهارم همه را معلمی را انتخاب کردم.

مدیر موفق سراوانی؛ تنها راه موفقیت دانش‌آموزان، اعتماد دانش‌آموزان به معلمان ومدرسه خودشان است، نه صرف هزینه‌های سنگین.

مدیر موفق سراوانی نیز در این گفت‌وگو با اشاره به گردش مالی بالای موسسات علمی ادامه داد: تنها راه موفقیت دانش آموزان، اعتماد دانش‌آموزان به معلمان ومدرسه خودشان، نه صرف هزینه‌های سنگین در موسسات علمی است.

او از قبولی 16 دانش‌آموز در رشته پزشکی و یک نفر نیز در رشته داروسازی از جمع کلاس 30 نفره مدرسه نمونه شهید مطهری سراوان در کنکور سراسری امسال خبر داد و افزود: موفقیت‌هایی که اتفاق افتاد مرهون تلاش همه عوامل بوده است اهم از ستادی، مدرسه، معلمان واولیا؛ لذا پشتیبان بچه ها خود معلمان هستند و از ظرفیت خود مدرسه استفاده می‌کنیم.

نظر محمد اربابی از کسب 30 رتبه زیردهزار در کنکور امسال توسط دانش‌آموزان مدرسه نمونه شهید مطهری خبردادو گفت: معلمان مدرسه مطهری اغلب خدایی کار می‌‌کنند و پولی نمی‌گیرند، در سال جاری 25 نفر تربیت معلم و 17 نفر در رشته پزشکی در دانشگاه‌های کشور پذیرفته شدند.

او دوری از نتیجه گرایی را از جمله برنامه‌های مدرسه‌اش بر شمرد و افزود: دانش‌آموزان را تنها با عملکرد خودشان مقایسه می کنیم نه با سایر افراد زیرا معتقدم هر دانش‌آموز استعدادی دارد که سایرین آن را ندارند.

مدیر مدرسه نمونه شهید مطهری سراوان از ارائه گزارش رشد علمی و تربیتی دانش‌آموزان به اولیا در پایان هرماه خبر داد وآن را یکی از عوامل موفقیت دانش‌آموزانش دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار